۰

کشف 600 کیلو تریاک در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 600 کیلو تریاک، توقیف سه دستگاه خودرو و دستگیری دو قاچاقچی در دو عملیات پلیسی خبر داد.
کشف 600 کیلو تریاک در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، حسین رحیمی اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان، اقدام به نگهداری، بسته‌بندی و توزیع موادمخدر در یک واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان می کنند، یک تیم تخصصی از ماموران انتظامی زاهدان بررسی موضوع را آغاز کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی، منزل مورد نظر را شناسایی و پس از اطمینان از صحت موضوع از این محل بازرسی کرده و ضمن دستگیری یک قاچاقچی، 399 کیلو تریاک را کشف و دو دستگاه خودرو را که از آن‌ها برای انتقال مواد مخدر استفاده می‎شد، توقیف کردند.
این مسئول از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان زاهدان خبر داد و گفت: در این عملیات، ماموران پاسگاه «تردست»، یک دستگاه خودرو پراید حامل موادمخدر را در منطقه «چشمه زیارت» شناسایی و توقیف کرده که ضمن دستگیری یک قاچاقچی، 201 کیلو تریاک را کشف کردند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 430845
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *