۰

جزییات و بندهای قرارداد طارمی با پرسپولیس

در جلسه چهارشنبه شب وکیل طارمی با علی اکبر طاهری قراردادی به امضا رسید که دو ساله عنوان شده اما شرایط قرارداد اعلام نشد.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، مبلغ این قرارداد یک میلیارد برای هر فصل است که نسبت به فصل جاری افزایش 200 میلیون تومانی دارد.

طارمی در صورت قهرمانی پرسپولیس در لیگ،10 درصد،نایب قهرمانی آسیا 10 درصد و قهرمانی آسیا 15 درصد قراردادش را پاداش می گیرد اما بابت صعود پرسپولیس به یک چهارم پایانی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان،مانند سایر بازیکنان تیم پاداش می گیرد.

این قرارداد قانونا در مقطع کنونی قابل ثبت نیست و در فصل نقل و انتقالات ثبت می شود.

نکته مهم در این قرارداد امکان جدایی طارمی از پرسپولیس در صورت پیشنهاد اروپایی است.او علاقه ای به حضور در کشورهای عربی ندارد.

طارمی به نزدیکانش گفته که دو فصل پیش در پرسپولیس قرارداد 45 میلیونی داشته است اما حالا قرارداد 800 میلیونی بسته و در صورتیکه درخشش او ادامه داشته باشد می تواند به اروپا برود.

 اینکه در صورت پیوستن طارمی به باشگاه اروپایی چه سهمی به باشگاه پرسپولیس تعلق می گیرد هنوز مشخص نیست.

نکته دیگر اینکه طارمی شرط خاصی برای دریافت 50 درصد قراردادش مانند برخی ملی پوشان نداشته و مانند سایر بازیکنان 30 درصد پولش را در آغاز فصل می گیرد.

درباره سایر مفاد قرارداد می توان به این نکته اشاره کرد که شاید طارمی پیش از آغاز فصل آینده پیشنهاد اروپایی دریافت کند و کار به ثبت قرارداد نرسد.

برخی خبرها حکایت از این دارند که طارمی دو پیشنهاد اولیه از یک لیگ معتبر اروپایی داشته که این مهاجم از آن بی خبر است و پیشنهاد به وکیل او رسیده است.
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 431036
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *