۰

اقدام و عمل یعنی قوای سه گانه به اقتصاد مقاومتی تکیه کنند/رها کردن اسلام،حرف اول و آخر آمریکا است

عضو هیئت رییسه مجلس هشتم گفت: امروز ملاک برای اینکه در خط ولایت فقیه هستیم با سلام و درود به مقام معظم رهبری نیست بلکه اقدام و عمل یعنی همه باید به اقتصاد مقاومتی تکیه کنند.
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از پاسرو، حمیدرضا حاجی بابایی در همایش فرهیختگان که با موضوع بررسی مسائل روز در حسینیه دزیانی‎های شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی پول نفت را هزینه کنیم و یک نفر از جوانان بیکار نباشند و کشتی تولیدات داشته باشیم نه واردات.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی ارزش‎گذاری به کاری که در کشور انجام می‎گیرد، افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه 70 درصد مردم حداقل در رفاه باشند و زمینه رشد و توسعه علمی را باید به همراه داشته باشد ما مجلسی می‎خواهیم که عمق مسائل را بداند و آنچه مقام معظم رهبری می‎فرمایند دنبال کند.
وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان اینکه قرآن، رهبری و مردم، ستون انقلاب اسلامی هستند ، اذعان داشت: غرب تلاش می‎کند تا یکی از این ستون‎ها را از دیگری جدا کند اما ملت ایران در طول 37 سال نشان دادند که هر نوع حرکتی آمریکا انجام داد با آن مقابله کردند.
وی بیان داشت: تبلیغات گسترده بین‎المللی در داخل و خارج راه افتاد که در پی تحقق مذاکرات برای تمام جوانان شغل ایجاد می‎شود، معیشت مردم بهبود می‎یابد، 150 میلیارد دلار پول بلوکه شده به کشور برمی‎گردد، 2 هزار و 300 بشکه نفت صادر می‎کنیم اما آمریکا ناجوانمردی در حق ایران کرد.
عضو هیئت‎رئیسه مجلس هشتم در خصوص صادرات نفت گفت: قرار بود در 26 دی ماه پس از امضاء کار تمام شود، صادرات نفت از یک میلیون بشکه به 2 میلیون و 300 هزار بشکه برسد، قبل از مذاکرات هر بشکه 90 دلار بود و قرار بود 150 میلیارد دلار پول داخل کشور بیاید اما آمریکا سه ماه قبل از اینکه به 26 دی ماه برسیم با عربستان، قطر و امارات هماهنگ کرد که نفت بشکه 90 دلار به 30 دلار تنزل پیدا کند.
منتخب مردم همدان در مجلس دهم ، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات فرمودند مسئله انقلاب و ضد انقلاب مطرح است، حتی کسانی که انقلاب را قبول ندارند در رای‎گیری شرکت کنند و یک نکته کلیدی این است که یک هماهنگی بین المللی وجود داشا زیرا هر آنچه مقام معظم رهبری فرمودند یک تفسیر ایجاد میشد.
حاج بابایی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری درباره انتخابات مسائلی مطرح کردند که دل انقلابیون، روحانیون به درد آمد، ادامه داد: مقام معظم رهبری جز به حق سخن نمی گوید و آنچه که حق است مطرح می‎کند مانند استاد ش امام راحل که اینگونه سخن می‎گفت که نشان دهنده این است که مجلس خبرگان رهبر انتخاب می کند، رهبری که طرفدار غرب نباشد.
وی یک از ویژگی های مهم امام راحل را موضع گیری قدرتمندانه در برابر آمریکا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی امام خمینی(ره) موضع‎گیری قدرتمندانه در برابر آمریکا بود و هیچ کسی با تفسیر، تحریف و تحلیل نمی توانست حرف و حدیثی عنوان کند.
وزیر سابق آموزش و پرورش اظهار داشت: انقلابیون کشور حاضر نیستند که در دولت ضعف ایجاد شود، دولت هر جا خدمت کند نفع آن را مردم می‎برند، اما نباید فراموش کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست، اگر آمریکا می‎خواست برای کسی اشتغال ایجاد کند 50 میلیون بیکار کشور خود را سر کار می‎برد، 50 میلیون نفر در آمریکا نان برای خوردن ندارند، آمریکا برای کدام کشور اشتغال ایجاد کرده که ایران دومین آن باشد، 50 سال کشور ایران در دست آمریکا بود اگر می‎خواست همان زمان اشتغال ایجاد می‎کرد.
وی با بیان اینکه ملت ایران با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در انتخابات هفت اسفند حضور پیدا کردند و مجلس خبرگان قدرتمندتری از قبل شکل دادند،گفت: در مجلس شورای اسلامی نیز تا امروز به لطف خدا یک حداکثر قدرتمند در مجلس دهم خواهیم داشت، تا الان نیز است.
عضو هیئت‎رئیسه مجلس هشتم با بیان اینکه ما در رکود اقتصادی هستیم، تصریح کرد: رکود اقتصادی یعنی سکته قلبی اقتصاد است.
حاج بابایی خاطرنشان کرد: اگر شهدا در اینجا حضور داشتند کارهای بزرگی انجام می دادند پس جور شهدا را بکشید زیرا اگر شهدا بودند دغدغه های مقام معظم رهبری کمتر می شد.
در پایان این مقام مسئول در خصوص شرکت در انتخابات دهم اردیبشت ماه جاری گفت: هرکسی که در انتخابات قدم برمی‎دارد و رای در صندوق می اندازد نظام را حفظ کند و رایی که می دهید استحکام نظام باشد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 431078
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *