۰

تجلیل از 200 دانش آموزان ممتاز علمی در خاش + تصاوير

با حضور مسئولان و جمعي از فرهنگيان شهرستان خاش از 200 دانش آموزان و تعدادي از مدیران، معاونین و دبیران متوسطه اول شهرستان خاش در سرسراي اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان تجلیل بعمل آمد.
به گزارش تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در اين همايش، اظهار كرد: پروردگار جهانيان به وسيله سفير امين و امانت دار خود قرآن را بر رسول مكرم اسلام(ص) نازل كرد تا به وسيله آن انسان را هدايت و پرهيزگار كند.
 
وي با بيان اينكه به عقيده و نظر علماء اصول قرآن؛ كلام پروردگار و معجزه است، گفت: هيچ فردي نميتواند مثل كلام خدا رو بياورد و بر همه انسانها واجب است كه به قرآن و دستورات آن عمل و ديگران را نيز به اين راه هدايت كنند.

مولوي شهنوازي با بیان اینكه تزكیه و تهذیب و تعلیم را باید در كنار هم پرورش و آن را بر هر كار دیگری ترجیح دهید، تصریح كرد: درخشش شما در عرصه های علمی باعث افتخار نظام است.
 
وي با بيان اينكه ایران اسلامی در سایه تلاش و کوشش این دانش آموزان ساخته می شود، خاطرنشان كرد: تلاش و کوشش كنيد تا با افزایش علم و آگاهی خود، پایه های علمی و فرهنگی گشورمان را در جهان بیش از بیش افزایش دهیم.
 
مدير آموزش و پرورش شهرستان خاش نيز در ادامه با بيان اينكه رسالت اصلي دين اسلام متخلق بودن انسان به اخلاق ديني است، اظهار كرد:  آموزش و پرورش نقش والایی در تربیت الگو‌های اسلامی دارد و ما در این زمینه از نیروهای متخصص استفاده می‌کنیم.
 
قاسم كوچكزايي با بيان اينكه تحقق اهداف آموزش و پرورش به کفایت و کارآمدی سیستم آموزشی بستگی دارد، افزود: برنامه ریزی جهت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و همچنین بهبود شرایط موجود به منظور ارتقای تحصیلی باید از مهمترین اهداف آموزش و پرورش شهرستان باشد.
 
وي با اشاره به شعار سال 95، مبنای توسعه كشور را تكیه بر اقتصاد مقاومتی بیان كرد و خواستار توجه بیشتر خانواده ها و معلمین برای آشناسازی دانش آموزان با اقتصاد مقاومتی شد.
 
كوچكزايي اذعان كرد: دانش آموزان بعنوان آينده سازان اين كشور هستند و علوم مختلف و به روز در آينده بدست توانای  شما یافت و به نتیجه خواهد رسید.
 
وي با بيان اينكه رسيدن به قلعه هاي رفيع علم و دانش براي همگان دست يافتني است، گفت: اگر مقداري تلاش خود را افزايش دهيم و خود را از درون پوسته وجودی بشکنید تا به هر آنچه که می خواهید برسید.

وی با اشاره به نقش برجسته خانواده ها در تربیت فرزندان و همراهی و همدلی اولیا و مربیان، اذعان كرد:  در بين دانش آموزان منطقه، استعداد هاي زيادي وجود دارد كه با همت دبيران، مسئولان، تلاش دانش آموزان و اولياي آنان مي توانند به شكل مطلوب تري به ثمر بنشيند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش تصريح كرد: با توجه به استعداد و پتانسیل های موجود در زمینه های علمی و آموزشی، مسابقه های ورزشی و فرهنگی، جشنواره تحقیقی _ پژوهشی در بین دانش آموزان شهرستان، می تواند مقدمه ای جهت تقویت و پیشرفت آنان در بخش علم و تحصیل فراهم آورد.
 
وي با بيان اينكه معلمان نقش بسيار مهمي در تربيت و رشد دانش آموزان دارندف افزود: استفاده از دبیران مجرب و توانمند، آموزش دروس با بهره‌گیری از روش‌های تدریس فعال، استفاده از امکانات آموزشی و کارگاهی فعال و فعالیت‌های گروهی می تواند باعث بهبود، پیشرفت و تقويت بنیه علمي دانش آموزان گردد.

كوچكزايي یکی از عوامل اصلی موفقیت تحصیلی را تمرکز بر امکانات و ابزار آموزشی دانست و اظهار كرد: ایجاد انگیزه، تقویت روحیه تلاش و خودباوری و فراهم ساختن زمینه رقابت سالم و سازنده در جامعه از وظایف مسئولین آموزشی است.

گفتنی است در پايان از تلاش و همت 200 دانش آموزان و تعدادي از مدیران، معاونین و دبیران متوسطه اول شهرستان خاش با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 431090
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *