تعرض به دختر نوجوان در زندان+ عکس

28 فروردين 1395 ساعت 12:42

وکلای دو دختر نوجوان که به اتهام قتل دوست مشترک شان در زندان بسر می برند می گویند به یکی از این دو دختر در زندان تجاوز شده است.


به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، دو دختر نوجوان که با 19 ضربه چاقو دوست خود را به کام مرگ فرستادند برای آزادی شان بعد از دو سال زندان درخواست تجدید نظر دادند.
 
مورگان گیسر 14ساله و انیسا ویرر 13 ساله که به اتهام قتل دوست 12 ساله شان از ماه می سال 2014 در زندان بسر می برند، در حال مبارزه برای رهایی از بند قبل از برگزاری دادگاه بزرگسالان هستند.
 

 
وکلای آنها سعی دارند این دو دختر نوجوان را تحت نظارت دادگاه از بند آزاد کنند، چراکه آنها معتقدند از نظر روانی نگران موکلان شان هستند.
 
آنها بر این باورند که خارج از زندان بهتر می توان از نظر روحی و روانی از آنها مراقبت کرد. مورگان و انیسا نیز معتقدند که با آزادی شان برای سایرین خطری ندارند و به راحتی می توانند به آغوش خانواده بازگردند.
 
وکیل یکی از دختران به دادگاه گفته است موکل اش سال گذشته در زندان مورد تجاوز قرار گرفته و این موضوع نگران کننده است.
 
این دو دختر که در زمان وقوع جرم تقریبا 12 سال سن داشتند دوست خود را بعد از یک مراسم تولد به جنگلی در نزدکی خانه میلواکی – قربانی – در ویسکانسین، امریکا برده اند و به طور وحشیانه به قتل رسانده اند. مورگان یکی از متهمان بعد از تشخیص بیماری اسکیزوفرنی در واحد روانی تحت معالجه قرار گرفته است.
 
دادگاه در خصوص پرونده این دو دختر تصمیمی نگرفته و در حال بررسی و تحقیق است.
انتهای پیام/ جام نیوز


کد مطلب: 431189

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/431189/تعرض-دختر-نوجوان-زندان-عکس

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir