۰

اهداء نشان دانشجویی" ماله طلایی" به عراقچی

مراسم رونمایی از ماله طلایی توسط جنبش عدالتخواه دانشجویی که به مذاکره کننده ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اهدا کردند برگزار شد.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛ در این مراسم، مجتبی رئیسی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه وقتی حتی رئیس بانک مرکزی نیز به عدم نتیجه برجام اذعان کرده است، خاطر نشان کرد: اما آقای عراقچی همچنان از بجام تعریف می‌کند.
وی اضافه کرد بر همین اساس این اتحادیه دانشجویی، تندیس ماله طلایی را به آقای عراقچی اهدا می‌نماید.
این تندیس به همراه نامه‌ای برای عراقچی فرستاده می‌شود.
متن نامه بدین شرح است:
جناب آقای دکتر عراقچی
سلام علیکم
با گذشت دو سال و نیم از مذاکره با آمریکا و نقض گسترده بسیاری از خطوط قرمز نظام در برجام و همچنین باقی ماندن زیر ساخت تحریم‌ها در مقابل نابود شدن زیر ساخت هسته‌ای و نیز استمرار فشارها و تحقیرهای آمریکا علیه ملت ایران آنچه برای ما عجیب است اصرار حضرتعالی بر توجیه، بزک و ماله کشی بر خیانت ها و نقض عهدهای مکرر آمریکا در حق ملت ایران است.
این مسئله با اظهارات اخیر شما در توجیه صحبت های آقای سیف مبنی بر دستاوردهای برجام که «تقریبا هیچ» اعلام شد، اوج گرفت؛ با توجه به اینکه شما پیش از این نیز بارها و بارها با اظهارات حیرت آور و خلاق واقع خود، درصدد توجیه رفتارهای تحقیرآمیز آمریکایی ها بوده اید، جنبش عدالتخواه دانشجویی به رسم یادبود، این «ماله طلایی» را به شما تقدیم می کند امیدواریم تلنگری باشد برای شما تا اندکی هم که شده به رفتار، مواضع و سخنان خود بیشتر بیندیشید.
والسلام
به امید ظهور عدالت گستر گیتی
جنبش عدالتخواه دانشجویی
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۴
کد مطلب: 431346
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *