۰
محكوميتت گسترده علماء اهل سنت شهرستان خاش به شهادت ماموران ناجا در گفت و گو با تفتان ما؛

عاملان تيراندازي به سمت ماموران انتظامي خاش نوكران استكبار جهاني هستند/ شهادت ماموران ناشی از عصبانيت استكبار جهاني از عزم و تلاش نيروي انتظامي جهت برقراري امنيت است/ دشمن با پيشرفت و توسعه استان مشكل دارد

امامان جمعه و علمای اهل سنت شهرستان خاش حرکت ضد انسانی اشرار را در به شهادت رساندن پرسنل نیروی انتظامی محکوم کردند.
به گزارش تفتان ما، بار ديگر خبر تاسف بار حمله تروريستي به ايست بازرسي  نيروي انتظامي شهرستان خاش و به شهادت رساندن 3  تن از پرسنل فداكار نيروي انتظامي شهرستان قلب مردم شهرستان خاش را به دردآورد و سبب جریحه‌دار شدن افکار عمومی و به خصوص مردم ساکن در این منطقه شده است
 
علماء و روحانیون اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با پایگاه خبري تحليلي تفتان ما اين اقدام تروريستي و شهادت ماموران جان بركف نيروي انتظامي را محکوم کرده  خواستار برخورد دستگاه هاي امنيتي با عاملان اين اقدام و مسببین این جنایتها شدند .
 
* افرادي که دست به اقدام تروریستی علیه نیروهای انتظامي میزنند با توسعه و امنيت استان مشکل دارند 
مولوي محمدعلي شهنوازي امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن محكوميت اقدام تروريستي شب گذشته، اظهار كرد: شهادت افرادي كه از اين مرز و بوم و از ناموس دفاع ميكنند هرگز قابل پذيرش نيست و به شدت محكوم ميكنيم.
 
وي با بيان اينكه نيروهاي نظامي و انتظامي حافظ و نگهبان اين آب و خاك هستند، افزود: به شهادت رساندن اين افراد نه تنها شرعی نیست بلکه با هیچ اصل اخلاقی هم قابل جمع شدن نیست و اين افراد از دين مبين اسلام خارج هستند و جايگاهي ندارند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به امنيت بسيار خوب شهرستان خاش، خاطرنشان كرد: اين افراد از آن سوي مرز حمايت مي شوند و مزدوران آمریکا هستند و هدف آنها ناامن جلوه دادن خاک جمهوری اسلامی به عنوان باثبات‌ترین کشور خاورمیانه است.
 
وي تصريح كرد: ان شاالله مقامات مسئول اين موضوع را پیگیری کنند و عاملان این جنایت را دستگیر کرده و به اشد مجازات قانونی و شرعی برسانند.
 
مولوي شهنوازي اذعان كرد: در استان پهناور سيستان و بلوچستان كارهاي عمراني بسيار خوبي در حال انجام است و اين مزدوران كه در آن طرف مرز هستند نميخواهند اين پيشرفت ها را ببيند و همواره درصدد برهم زدن نظام و امنيت اين استان هستند.
 

 
وي با با بيان اينكه نیروی انتظامی قوت قلب و بازوی جامعه است، افزود: ریختن خون افرادي که در این استان به مردم خدمت می کنند جایز نیست و دشمن خدمت رسانی به مردم را بر نمی تابد و به دنبال اختلاف افکنی در منطقه است .
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش اظهار كرد: به شهادت رساندن این نيروهاي مردمی و خدمت گذار دلیلی جزء عصبانیت استکبار جهانی از عزم وتلاش نيروهاي انتظامي برای امنيت منطقه ندارد.
 
* شهادت 3 تن از نيروهاي انتظامي توسط انسان‌های بزدل و قانون‌گریز انجام شده است
مولوي محمدعثمان قلندرزهي امام جمعه اهل سنت مسجد الخليل خاش در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: شهادت 3 تن از نيروهاي انتظامي جان بركف و خدمتگذار خاش اقدام ناپسندی است که توسط انسان‌های بزدل و قانون‌گریز انجام شده است.
 
وي با بيان اينكه ريختن خون افراد بيگناه خشم خداوند را جاري مي كند، گفت: اين گروهك هاي تروريستي از سوي استكبار جهاني حمايت شده و اين كشورهاي حامي تروريست هميشه با ارائه راهکارها و رویکردهای مختلف امنیتی، عمران و سازندگی استان به شدت مخالف بوده و عصبانی شده است و به این فکر افتاده است که با اقدامات تروریستی آلام وارده به خود را قدری تسکین دهد اما مردم اين استان با بصيرت و آگاهي به خوبي مي دانند كه اینگونه جنایات جز افزایش وحدت مردم نتیجه‌ای در پی ندارد.
 

 
مولوي قلندرزهي با بيان اينكه نیروهای امنیتی باید هرچه سريعتر عاملان این جنایت را دستگير و مجازات کنند، خاطرنشان كرد: خون پاك اين شهيدان درخت وحدت بین ایرانیان را آبیاری خواهد کرد و خداوند مکر مکاران را به خودشان باز می‌گرداند.
 
وي اظهار كرد: اقدامات نیروهای نظامی برای امنیت منطقه کاملا قابل لمس که است و  جمهوری اسلامی ایران بسیار قوی است و با این حرکتهای کور هیچگاه تضعیف نخواهد شد و روز به روز بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا افزوده خواهد شد.
 
* حادثه شهرستان خاش نشان دهنده عمق جهالت گروهک های معاند و تروريستي است
مولوي عبدالخالق مرادزاده امام جمعه مسجد روستاي اسماعيل آباد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به شهادت 3 تن از ماموران نيروي انتظامي شهرستان خاش، اظهار كرد: اینگونه جنایات نشان دهنده عمق جهالت این گروهک های معاند است چرا كه با اعمال زشت و ننگین و حرکت های تروریستی، قصد برهم زدن نظم و امنیت جامعه و از بین بردن فرصت های سرمایه گذاری در استان را دارند که این خود بزرگترین ظلم در حق مردم ولایتمدار استان است.
 
وي ضمن محكوميت شديد اين اقدام، افزود: تمام علمای تشيع و تسنن این اقدامات تروریستی را به شدت محکوم و خواستار اشد مجازات برای عاملان آن هستند.
 
مولوي مرادزاده با بيان اينكه اين افراد از كشورهاي آن سوي مرز حمايت مي شوند، تصريح كرد: کشورهایی که از تروریستها حمایت می کنند بدانند که این اقدامات یکروز گریبان خود انها را خواهد گرفت و درک کنند که هرگز دو اصل امنيت و وحدت شیعه و سنی و دولت و ملت در اين استان برهم نخواهد خورد.
 
وي اظهار كرد:‌ بدون شک این قبیل حوادث، همانگونه که تا کنون هیچ تاثیری نه بین مردم و دولت و نه بین اقشار و مذاهب این استان نداشته است بعد از این نیز انگیزه نيروهاي نظامي و انتظامي و مسئولان را در برقراري امنيت و نظم و همچنين عمران و آبادانی این مرز و بوم بیشتر خواهد کرد .
 
* عاملان تيراندازي به سمت ماموران نيروي انتظامي خاش نوكران استكبار جهاني هستند
مولوي عبدالمالك رحيمي امام جمعه بخش ايرندگان شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبريك و تسليت شهادت سه مامور نيروي انتظامي شهرستان خاش، اظهار كرد: اینگونه اقدامات غیرانسانی توسط افراد شرور با هدف برهم زدن نظم جامعه انجام می‌شود.
 
وي با تقدیر از نيروهاي نظامي در جهت برقراري امنيت و آرامش در منطقه، گفت: اين اقدامات تروريستي در دین مبین اسلام جایگاهی ندارد و خداوند در قرآن مجید مومنان را از ریختن خون مردم بی گناه بارها بر حزر داشته است چون حرمت خون افراد مومن واجب است.
 

 
مولوي رحيمي تصريح كرد: انشاالله بزودی این تروریستها به چنگال قانون اسیر خواهند شد و دشمنان بداند ذره ای این اقدامات به امنيت و وحدت این استان و اعتماد مردم به نیروهایی که خالصانه برای برقراري آرامش و امنيت خدمت می کنند خللی وارد نخواهد شد.
 
وي با بيان اينكه اين مزدوران در پازل دشمن بازي ميكنند، اظهار كرد: قطعا کسانی که دست به این اقدامات می زنند با توسعه و پيشرفت استان مشکل دارند و هدف اصلی تروریستها از انجام این گونه جنایات بر هم زدن امنيت پايدار و وحدت است اما همه ما با تاسی از دستورات دین مبین اسلام و پیامبر اسلام (ص) و منویات رهبر معظم انقلاب همیشه در راستای وحدت عمل خواهیم کرد و به خوبی خدمت گذاران به مردم استان را می شناسیم.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 431439
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *