۰

غارت ۲ میلیاردی اموال ایران نشانه غیرقابل اعتمادبودن آمریکاست

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت:هدف آمریکا از این اقدام فشار بر افکار عمومی،و سنگ اندازی در مسیر شتابان حرکت ملت عزیز ایران ،ودهن کجی به مذاکرات انجام شده است.امریکایی ها در حقیقت ماهیت غیر قابل اعتماد بودن خود را با این اقدام نشان دادند.
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از منشور خواف، علیرضا جوانشیری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار منشور خواف بااشاره به غارت اموال بلوکه شده ایران اظهار کرد: این اقدام یک اقدام خلاف قانون و عرف بین الملل و اخلاق است و جزءمواردی است که ذهنیت ملت ایران را نسبت به آمریکا همانطور که منفی بوده است منفی تر خواهد کرد.
وی افزود: باید بدانیم که از هئیت حاکمه آمریکا خیلی بعید نیست و اولین خصمانه علیه ملت ایران نیست و آخرین آن هم نخواهد بود و قطعا این روند بر اجرایی شدن برجام ضربه خواهد زدو جای تعجب است که در فضای پسا برجام که افکار عمومی منتظرنتیجه بخش بودن این تعهد بین المللی ۱+۵ با ایران اسلامی است این اقدام صورت گیرد.
کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد:هدف امریکا از این اقدام فشار بر افکار عمومی،و سنگ اندازی در مسیر شتابان حرکت ملت عزیز ایران ،ودهن کجی به مذاکرات انجام شده است.امریکایی ها در حقیقت ماهیت غیر قابل اعتماد بودن خود را با این اقدام نشان دادند.
مدرس دانشگاه آزاد اسلامی خواف بیان کرد:دولت محترم باید با جدیت این اقدام خصمانه را پیگیری کند و همه باید با حفظ وحدت وپرهیز از متهم کردن یکدیگر در مسیری که مقام معظم رهبری (مدظله)ترسیم می فرمایند حرکت کنیم تا در عرصه بین المللی حضوری مفید و مقتدرانه داشته باشیم. تا  عزت ملی واقتدار بین المللی ما زیر سوال نرود.
علیرضا جوانشیری  تصریح کرد:مقام معظم رهبری به درستی به نفوذ دشمن در این مراودات سیاسی تاکید کردند و همه باید مراقب باشند چرا که نیت طرف مذاکره کننده همیشه ان چیزی نیست که ابراز میکند در عرف دیپلماتیک دنیا معمولا روی لبخندهای طرف مقابل حساب جدی باز نمی شود.لذا باید مراقب نفوذ در لابلای آمد وشد های سیاسی باشیم.
وی ادامه داد:همه باید بدانیم که امریکا و غربی ها با ماهیت نظام ما که یک نظام اسلامی وولایی است مشکل دارند بخصوص در فضای فعلی که برخی کشور های مرتجع عربی برای جلوگیری از صدور فرهنگ انقلاب در بذل و بخشش دلار های نفتی هیچ محدودیتی را نمی شناسند در این شرائط حفظ وحدت هوشیاری رمز پیروزی ما خواهد بود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 431523
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *