۰

شرکت 2 هزار نفر، رای اولی در انتخابات شهرستان‌های رشت و رودبار

محمدعلی نجفی :در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دو کاندیدا در شهرستان رودبار و چهار کاندیدا در شهرستان رشت به رقابت می‌پردازند.
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل ازخوبان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان  روز گذشته در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان رشت اظهار کرد: ستاد انتخابات استان تمهیدات لازم را برای برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو شهرستان رشت و رودبار فراهم کرده است.
نجفی با بیان اینکه هر رای مردم حق الناسی بر مسئولان است، گفت: در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو هزار نفر رای اولی در شهرستان‌های رشت و رودبار شرکت می‌کنند.
وی افزود: همه پای کار هستند تا با آمادگی کامل مرحله دوم انتخابات هم مانند مرحله اول برگزار شود؛ امیدوارم با حضور پرشکوه و حداکثری مردم مردم در پای صندوق‌های رای شاهد حماسه آفرینی دیگر باشیم.
استاندار گیلان با بیان اینکه بیش از 640 صندوق اخذ رای برای دو شهرستان رشت و رودبار در نظر گرفته شده است، گفت: تمهیدات لازم برای همه مناطق شهری و روستایی فراهم شده است تا مردم بدون دغدغه در انتخابات مشارکت داشته باشند.
نجفی با بیان اینکه تعداد کاندیدا در مرحله دوم انتخابات مجلس محدود است، تصریح کرد: در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دو کاندیدا در شهرستان رودبار و چهار کاندیدا در شهرستان رشت به رقابت می‌پردازند.
وی با تاکید بر اینکه کاندیداها اخلاق و ادب اسلامی را رعایت کنند،بیان کرد: همه فعالیت کاندیدا توسط هیات‌های نظارت و قضایی رصد می‌شود لذا توصیه می‌کنیم که کاندیدا ضمن رعایت شور و نشاط انتخاباتی، هواداران را تحریک نکنند.
استاندار گیلان با تاکید بر رعایت مر قانون، ادامه داد: همکاران هیات اجرایی دقت کنند که هر رای مردم حق الناسی بر دوش مسئولان است لذا باید در حفظ و صیانت آرا تمام تلاش خود را به کار گیرند تا زمینه برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شود.
نجفی گفت: در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو هزار نفر رای اولی در شهرستان‌های رشت و رودبار شرکت می‌کنند، حضور مردم زینت بخش انتخابات خواهد بود.
وی با اشاره به فصل کشاورزی، گفت: با توجه به اینکه اکنون کشاورزان عزیز مشغول کار کشت محصول هستند به این عزیزان توصیه می‌کنیم که رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند زیرا امکان تمدید ساعت رای کم است لذا حتما در ساعات اولیه پای صندوق حضور یابند چراکه حضور حداکثری موجب شکوه انتخابات می‌شود.
انتهای پیام/
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 431620
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *