۰

پرسپولیس قهرمان می شود؟

احیا پرسپولیس بعد از باخت برابر نفت تهران مهم ترین گام برای بازگشت شاگردان برانکو به جدول خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، پرسپولیس که خود را تا پیش از شروع دیدار با نفت تهران مدعی اصلی کسب عنوان جام می دید حالا در رتبه سوم جدول حضور دارد. در حالیکه حتی بسیاری از نفتی ها خود نیز قبول داشتند که سرنوشت آنها در دیدار برابر قرمزپوشان شکست است، اما اشتباه تاثیر گذار داور در کنار نمایش نا امید کننده پرسپولیس باعث شد تا حالا پرسپولیس برای باز پس گیری صدر جدول عملیات تقریبا غیر ممکنی را پیش روی خود ببیند.
پرسپولیس سخت ترین نبرد خود را هفته آینده در تبریز برابر تیم گسترش فولاد برگزار خواهد کرد. گسترش که در نیم فصل دوم عملکرد قابل تقدیری داشته است، می تواند سد محکمی برابر پرسپولیس برانکو باشد. هر چند گسترش در دو بازی گذشته خود نتایج خوبی نگرفته است ولی آبی های تبریز قصد دارند تا با نمایشی شگفت انگیز مسیر پرسپولیس را برای قهرمانی ناهموارتر کنند و مطمئنا کمالوند برای کسب این موفقیت انگیزه های خاصی خواهد داشت.
قرمزپوشان در دیدار هفته پایانی خود برابر راه آهنی صف آرایی خواهند کرد که در لیگ سیزدهم تساوی برابر آنها دست شاگردان دایی را از جام کوتاه کرد. اگر راه آهن در روز پایانی لیگ شانس ماندن در لیگ برتر را داشته باشد مطمئنا حریف آسانی برابر پرسپولیس نخواهد بود اما با توجه به اختلاف امتیاز این تیم با ملوان امکان قطعی شدن سقوط تیم قدیمی پایتخت در هفته بیست و نهم وجود دارد. اتفاقی که می تواند با بی انگیزه کردن راه آهن، باعث شود تا پرسپولیس اختلاف خود با دیگر تیم های هم امتیاز در تفاضل گل را در این بازی قابل جبران ببیند.
اما شاید مهم ترین موضوع برای برانکو در آستانه دو فینال پایانی لیگ بازگرداندن روحیه بازیکنان پرسپولیس باشد. تیم جوان و کم تجربه پرسپولیس با شکست برابر نفت و سقوط به رده سوم شرایطی به مانند آبی پوشان تهرانی پس از دربی را تجربه می کند. استقلالی ها بعد از باخت سنگین در دربی توانستند با تکیه بر بزرگی رحمتی، حیدری، طالب لو و دیگر بزرگان مجددا احیا شده و به رقابت باز گردند اما مطمئنا سرمربی کروات پرسپولیس به خوبی می داند احیا تیمی مانند پرسپولیس با بازیکنانی که تجربه بسیار کمی دارند، کار سخت و دشواری خواهد بود و مهمترین ماموریت برانکو در ادامه لیگ شاید همین احیا کردن پرسپولیس باشد و مطمئنا به همین دلیل برانکو ترجیح داد تا در اولین گام با تعطیلی دو روزه تمرینات بازیکنان را از شرایط تمرینی دور نگه دارد.
پرسپولیس در ادامه لیگ باید هر شش امتیاز ممکن را برای کسب عنوان قهرمانی جمع کند زیرا با توجه به فاصله ای که در تفاضل گل با دیگر تیم ها دارد، کسب چهار امتیاز در صورتی که دو تیم دیگر صدرنشین امتیاز از دست بدهند به سختی می تواند باعث قهرمانی پرسپولیسی ها شود.
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 431664
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *