۰

حالا که مسئولان دولتی هم به بدعهدی آمریکا اعتراف می کنند زمان اقدام عملی در اقتصاد مقاومتی است/ تولید داخلی باید ملاک همه‌ی سیاست‌های اقتصادی باشد

روح‌الله ایزدخواه با اشاره به اظهارات اخیر رئیس بانک مرکزی در خصوص "برجام" گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در کشور اجرایی شود و مسئولان می‌توانند برجام را که فقط روی کاغذ بود با خارج کردن اقتصاد مقاومتی از روی کاغذ و اجرایی کردن آن در کشور جبران کنند.
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، روح الله ایزدخواه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس بانک مرکزی در خصوص "برجام" گفت: باید از مسئولان پرسید که آیا پیش از این نمی‌دانستند که آمریکایی‌ها بدعهدی می‌کنند و نباید خیلی به آن‌ها اطمینان کرد؟
وی افزود: اگر بیانات رهبری را در ایام مذاکرات هسته‌ای بررسی کنیم همواره می‌بینیم که ایشان نسبت به بدعهدی آمریکایی‌ها تاکید داشته‌اند و در جایی هم که با مذاکره موافقت می‌کنند، می‌فرمایند که بروند و مذاکره کند تا تجربه‌ی جدیدی برای ملت ایران باشد.
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه این فرصتی که بعد از برجام بوده، برای ملت کافی‌ست تا بار بدعهدی آمریکایی‌ها را تجربه کنند اظهار داشت: از امروز به بعد که برجام جواب نداده و مسئولان دولتی یکی پس از دیگری به این موضوع اعتراف می‌کنند، باید به دنبال شروع به اقدامات عملی در حوزه‌ی اقتصاد مقاومتی بود.
ایزدخواه ادامه داد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در کشور اجرایی شود و مسئولان می‌توانند برجام را که فقط روی کاغذ بود با خارج کردن اقتصاد مقاومتی از روی کاغذ و اجرایی کردن آن در کشور جبران کنند.
وی با بیان اینکه ادامه دادن راه‌های گذشته و گذاشتن نام اقتصاد مقاومتی روی آن صحیح نیست عنوان کرد: تفکراتی که در طول این‌ سال‌ها تجربه شده و بارها جواب نداده را باید جمع کرد و انضباط اقتصادی را در کشور با اجرای اقتصاد مقاومتی حاکم کرد.
کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه مسئولان باید با صداقت با مردم برخورد کنند گفت: سیاست‌های دولت‌ و دولت‌مردان باید به سمت تولید باشد تا صنایع داخلی ما دچار این مشکلات نباشند. در واقع ما همه‌ی سیاست‌هایی که می‌خواهیم در زمینه اقتصاد اجرا کنیم را باید با ملاک تولید داخلی بسنجیم و ببینیم که این سیاست به نفع تولید داخلی است یا به ضرر آن، اگر به نفع تولید داخلی بود آن را اجرایی کنیم و اگر نبود آن سیاست را کنار بگذاریم.
 
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 431762
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *