جنایت های وحشتناک 3 دختر با یک دوست پسر

14 ارديبهشت 1395 ساعت 11:49

دختر جوان که با همدستی مردی 32ساله، اقدام به سرقت از خانه ها کرده بودند،دستگیر شدند.


به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش سرقت 500دلار و چمدان لباس های گران قیمت به همراه اسناد و مدارک، تحقیقات پلیسی آغاز شد.
سرهنگ محمد بوستانی افزود: تحقیقات به سرنخ هایی رسید که نشان می داد، 2دختر و مردی جوان با پژو206 به محل مراجعه و یکی از دختران جوان در حالی که کلید در دست داشت، به راحتی وارد خانه شد.
 
وی ادامه داد: مرد 32ساله که  در این سرقت راننده پژو206 بوده و عامل اصلی سرقت که سمیرا نام دارد، شناسایی و دستگیر شدند.  زن جوان گفت: در یک موسسه کار می کند و با صاحبخانه در محل کار خود آشنا شده است، او با ترفندی توانسته کلید خانه شاکی را برداشته و از روی آن کپی بزند.فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: این دختر جوان 2دوست دیگر خود به نام های زینب و محبوبه را به پلیس معرفی کرد و این افراد نیز دستگیر شدند.
 
سرهنگ محمد بوستانی افزود: در این سرقت، محبوبه در تعقیب صاحبخانه که تبعه خارجی است و سمیرا و زینب به همراه پسری 32ساله که با هم در ارتباط بوده اند، به محل سرقت مراجعه می کنند.
سرهنگ بوستانی خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر اقدام های مجرمانه اعضای باند سرقت که با شیوه اغفال مردان، نقشه خود را عملی کردند، ادامه دارد.
انتهای پیام/ جام نیوز


کد مطلب: 431959

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/431959/جنایت-های-وحشتناک-3-دختر-یک-دوست-پسر

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir