۰

اکثریت قاطع مجلس در اختیار نیروهای انقلابی است/تشکیل فراکسیون اصول‌گرایان در مجلس دهم با بیش از 170 عضو/بعد از تشکیل فراکسیون برای هیئت رئیسه تصمیم می گیریم

سخنگوی کمیته اصولگرایان مجلس دهم با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان پس ازتشکیل برای ریاست مجلس تصمیم گیری خواهد کرد گفت: الویت اصولگرایان مجلس دهم، تشکیل فراکسیون حداکثری خواهد بود. ما معتقدیم که نیروهای ارزشی و انقلابی اکثریت قاطع مجلس را در اختیار دارند و حتما فراکسیونی با بیش از 170 عضو تشکیل خواهیم داد.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما به نقل از راه دانا، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیته اصولگرایان مجلس دهم در خصوص فعالیت‌های اصولگرایان مجلس دهم برای ریاست مجلس اظهار داشت: اولویت اصولگرایان مجلس دهم، تشکیل فراکسیون حداکثری خواهد بود.
 
نقوی حسینی افزود: ما معتقدیم که نیروهای ارزشی و انقلابی اکثریت قاطع مجلس را در اختیار دارند و حتما فراکسیونی با بیش از 170 عضو تشکیل خواهیم داد.
 
وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان اکثریت قاطع مجلس دهم را در اختیار دارند افزود: پس از تشکیل فراکسیون اصولگرایان، فراکسیون برای رئیس و هیئت رئیسه تصمیم‌گیری خواهد کرد.
 
سخنگوی کمیته اصولگرایان مجلس دهم با اشاره به اضافه شدن محمدرضا باهنر، محمد دهقان و محسن کوهکن به کمیته هفت‌ نفره اصولگرایان مجلس دهم گفت: ما برای استفاده از مشورت‌های بیشتر همه‌ سلیقه‌های اصولگرایی لازم داشتیم که تعدادی از دوستان را به کمیته اصولگرایان اضافه کنیم که این کار انجام شد و اضافه شدن این سه نفر ارتباطی با موضوعات مربوط به ریاست مجلس ندارد.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 431968
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *