۰

تعرض وحشیانه به 10 زن جوان و مثله کردن آن ها

"لونی فراکلین" معروف به "گریم اسلیپر" قاتل زنجیره ای لس آنجلس روز پنجشنبه برای صدور حکم نهایی دادگاهی شد.
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، "گریم اسلیپر" بین سال های 1985 تا 2007 حداقل 10 زن را با شلیک گلوله یا خفگی به قتل رسانده و اجساد آنها را در کوچه و خیابان یا سطل های زباله رها  کرده بود و آثار تعرض جنسی در بسیاری از این قربانیان مشهود بوده است.
 
به رغم ادعای بی گناهی "لونی فرانکلین" در طول این سال ها، وی روز پنجشنبه بار دیگر برای صدور حکم نهایی دادگاهی شده است. بیش از 30 سال از نخستین قتل اش می گذرد، اما هنوز به جزای اعمال اش نرسیده است. این قاتل زنجیره ای بنابر نظر هیئت منصفه دادگاه در لس آنجلس گناهکار شناخته شده است.
 
لونی فراکلین 63 ساله بیش از 10 زن را بین سنین 15 تا 35 سال را به قتل رسانده است. بسیاری از قربانیان این قاتل بر اساس گزارش رسانه ها در طول زمان هرج و مرج و خشونت شدید در بخش‌هایی از لس‌آنجلس رخ داده است.
 
بسیاری از این قربانیان، در این دوران به دام اعتیاد و استعمال کرک و کوکائین افتاده بودند و برای تامین مواد مخدر مورد نیازشان به تن فروشی روی آورده بودند. "گریم اسلیپر" در واقع یکی از سه قاتل زنجیره‌ای بود که در منطقه لس‌آنجلس و در بازه زمانی سال های 1980 تا 1990 و در اوج گسترش اعتیاد به کرک و کوکائین جان بسیاری از زنان و دختران این منطقه را گرفت. رسیدگی به پرونده این قاتل زنجیره ای در لس آنجلس آغاز شده است، اما هیئت منصفه هنوز به نتیجه قطعی در خصوص صدور حکم (زندان یا اعدام) نرسیده اند.
انتهای پیام/ جام نیوز
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 432217
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *