۰

کلیپ منتشر شده در مورد برخورد فرزاد حسنی با مهمان برنامه "اکسیر" را بررسی می کنیم/اگر نیاز به برخورد باشد، حتما اقدامات لازم صورت می‌ گیرد

طی روزهای گذشته و پس از انتشار این فیلم، سیل انتقادها در شبکه‌های اجتماعی نسبت به رفتار مجری برنامه اکسیر آغاز و به صفحه شخصی او هم کشیده شده است. این انتقادها از سوی فرزاد حسنی با جمله‌ای تند خطاب به معترضان همراه بوده و صفحه خود را بسته است.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، فرزاد حسنی که پس از مدتی دوری از تلویزیون، این روزها برنامه «اکسیر» را در شبکه سه اجرا می‌کند، در بخشی از این برنامه از یکی از مهمانان می‌خواهد تا به روی صحنه بیاید و به یک پرسش پاسخ دهد؛ این مهمان که مردی میانسال است، در پاسخ دادن کمی تأمل می‌کند که در این فاصله مرتباً از سوی مجری برنامه با لحن نامناسب خطاب قرار می‌گیرد و در پایان هم به عنوان هدیه به او «زرشک» هدیه داده می‌شود!
رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما در خصوص کلیپ منتشر شده از رفتار فرزاد حسنی مجری سیما اظهار داشت: هنوز کلیپ را ندیده ام و نمی توانم اظهار نظری درباره آن داشته باشم.
وی درباره حاشیه هایی که این کلیپ در فضای مجازی ایجاد کرده نیز گفت: مسائل مطرح شده درباره این کلیپ را شنیدم و به من هم گفتند.
پورحسین درخصوص نحوه بررسی ماجرا از سوی معاونت سیما عنوان کرد: همه موضوعات باید مورد بررسی قرار گیرد، اما وقتی یک مسئله تا این انتشار پیدا می کند، باید مورد بررسی قرار گیرد.
قائم مقام معاون سیما در پایان در خصوص نحوه برخورد رسانه ملی با این دست اقدامات گفت: معمول این است که اگر نیاز به برخورد باشد، حتما اقدامات لازم صورت می‌گیرد.
در این باره لازم به ذکر است طی روزهای گذشته و پس از انتشار این فیلم، سیل انتقادها در شبکه‌های اجتماعی نسبت به رفتار مجری برنامه اکسیر آغاز و به صفحه شخصی او هم کشیده شده است. این انتقادها از سوی فرزاد حسنی با جمله‌ای تند خطاب به معترضان همراه بوده و صفحه خود را بسته است.
برای مشاهده کلیپ رفتار فرزاد حسنی با مخاطب اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 432388
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *