۰

تکذیب حضور نماینده مردم فراهان در فراکسیون امید/ حسینی: حضور من در فراکسیون امید کذب محض است

نماینده منتخب تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس دهم، گمانه زنی مطبوعات را مبنی بر حضور در لیست امید را رد کرد.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از فراهان خبر؛ روزنامه عطر یاس، روز گذشته در خبری نوشت: « منتخبان استان مرکزی به عارف اقتدا کردند»، اولین نشست هم‌اندیشی«فراکسیون امید» با حضور ۱۵۸ نفر از نمایندگان منتخب لیست امید برگزار شد.
 

این روزنامه اصلاح طلب نوشت: در این نشست که با حضور محمد رضا عارف، سرلیست امید و منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم برگزار شد، سید مهدی مقدسی، محمدرضا منصوری و علی ابراهیمی نیز به عنوان منتخبان لیست امید از استان مرکزی حضور داشتند. آن ها با این حضور بار دیگر بر این نکته تأکید کردند که بر میثاق خود با لیست امید استوارند و بر مواضع اصلاح طلبی خود تأکید کردند.
البته در این میان، علی اکبر کریمی، ابراهیم رضایی و علیرضا سلیمی در جلسه اصولگرایان با لاریجانی شرکت کردند. اما حسینی نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در هر دو جلسه شرکت داشت تا شاید بتواند تصمیم بگیرد در فراکسیون امید باشد یا به اردوگاه اصولگرایان بپیوندد.
به هر روی این توازن نیرو در آرایش سیاسی  نمایندگان استان، نشان داد که شاید بتوان این گونه استنباط کرد که وزنه لیست امید سنگین تر باشد، چرا که ظاهرا نماینده تفرش، آشتیان و فراهان حضور در جلسه اصولگرایان با لاریجانی را نیمه کاره رها کرده و استماع سخنان عارف را ترجیح داده است‌، به نظر می رسد این ترک جلسه نشان از تمایل حسینی‌ به حضور در فراکسیون امید داشته باشد. شواهد حکایت از آن دارد که حسینی از منتخبینی است که بی شک حضور در تیم عارف را به حضور در جمع لاریجانی محافظه ار ترجیه می دهد.
همچنین خبرگزاری ایرنا نوشت: علی اکبر کریمی، ابراهیم رضایی و علیرضا سلیمی در این نشست در جلسه اصولگرایان با لاریجانی شرکت کردند اما حسینی نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در دو جلسه شرکت داشت تا شاید بتواند تصمیم بگیرد در فراکسیون امید باشد یا به اردوگاه اصولگرایان بپیوندد.
 

محمد حسینی، نماینده منتخب تفرش، آشتیان و فراهان در گفتگو با خبرگزاری فراهان خبر، این خبر را تکذیب کرد و گفت: من کاملا مستقل هستم و وابستگی سیاسی به هیچ حزب و گروهی ندارم، از تندروی های هر دو جناح پرهیز می کنم و در سایه تعامل و خط ولایت به دنبال توسعه کشور و حوزه انتخابیه خود هستم.
 
وی افزود: گمانه زنی های مطبوعات و خبرگزاری ها را راجع به حضور در لیست امید را تکذیب می کنم و رسانه ها بهتر است بر اساس مستندات و مطلع شدن از صحت و سقم خبر، اخبار را منتشر کنند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 432587
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *