۰

تروریست ها از اقدامشان در «خان طومان» پشیمان می شوند/ سوریه برای نقض آتش بس به مجامع بین المللی شکایت کند

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظام سوریه باید پیگیر موضوع حقوقی نقض آتش بس از مجامع بین المللی باشد، گفت: این اقدام تروریست ها بی پاسخ نخواهد ماند و قطعا از اقدامشان در خان طومان پشیمان می شوند.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، اسماعیل کوثری، عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی تهران نیوز؛ با اشاره به اینکه متجاوزگران به خاک سوریه و حمایت کنندگانشان وقتی شاهد پیشروی های متعدد ارتش سوریه شدند، موضوع آتش بس را مطرح کردند، گفت: متاسفانه کسانی که در میز مذاکره آتش بس نشستند، در پشت صحنه متجاوزانی مانند جبهه النصره و غیره را تقویت و تجهیزات و نیرو در اختیارشان قرار دادند از این رو در زمان آتش بس اقدام به حمله ناجوان مردانه علیه مردم سوریه در خان طومان کردند.
وی با بیان اینکه کسانی که موضوع آتش بس را مطرح کردند و پای میز مذاکره نشستند باید پاسخگو باشند، اظهار کرد: متجاوزان باید از این کشور خارج شوند.

کوثری ضمن تاکید بر اینکه جبهه مقاومت نمی خواهد به کسی آسیب برساند و از خاک این کشور دفاع می کندو در این میان ملت سوریه خودش باید در رابطه با سرنوشتش تصمیم بگیرد، افزود: نقض آتش بس باید پیگری شود تا عاملان این امر به سزای اعمالشان برسند.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این اتفاق نشان دهنده پلیدی و خباثت آمریکایی ها است زیرا از چنین جنایت هایی حمایت می کنند، تصریح کرد: نظام سوریه باید پیگیر موضوع حقوقی و شکایت بدلیل نقض آتش بس در خان طومار از مجامع بین المللی باشد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام تروریست ها بی پاسخ نخواهد ماند و قطعا از اقدامشان در خان طومان پشیمان می شوند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 432592
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *