۰

فرار دولت روحانی به بن بست رسید

به هر صورت لیست اعتدالیون و پدرخوانده دولت(عالی جناب سرخ پوش) در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در تهران پیروز شدند و دولت و اعوان انصارش دیگر توجیهی برای عدم نوکری ملت ایران، پس از تحقق همه آرزوهای بحق و ناحقش ندارند و لذا خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار داده و از فرافکنی و وعده های دروغ پرهیز نمایند.
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، وبلاگ وزنه سیاسی نوشت؛ جناب آقای حسن روحانی در اولین روزهای کاری خود وعده داد که مشکلات اقتصادی کشور را صد روزه حل می کند و نتوانست! پس از مدتی در همان سال 92 فروریختن دیوار تحریمها و زانو زدن قدرتها در برابر ملت ایران را فریاد زد و این سخن دروغی بیش نبود! و در مرحله دیگر فریاد استغاثه بلند کرد و گفت؛ باید تحریمها از بین برود که مشکل آب آشامیدنی مردم، اشتغال، سرمایه گذاری خارجی و ریزگردها حل شود، که شبیه یک جوک بود! و وقتی دولت خود را در برابر انبوه مشکلات و رکود اقتصادی دید، ناتوان و درمانده، زیر میز تعهدات خود با مردم زد و هاله نور مشاهده کرد و گفت؛ برجام را خدا آورد و ما چه کاره هستیم!
ا
مردم ایران انبوه مشکلات اقتصادی را تحمل می نمایند ولیکن دولت لیبرال غربگرا، بدون توجه به بحران اقتصادی و بدون توجه به تعطیلی کارخانجات تولیدی و کاهش خرید مصرف کنندگان مرتباً دم از کنترل تورم میزند و تلاش دارد که حقوق مردم را در لابلای بحران سازی سیاسی و فرافکنی مدفون نماید و هر روز با تزویر و نیرنگی، موضوعی را برای غبارآلود کردن فضای سیاسی-اجتماعی کشور رونمایی می کنند و لذا قبل از برگزاری انتخابات، به مهندسی تغییرات اساسی برای ورود نمایندگانی با مارک غربگرائی و اعتدال آمریکائی به مجلس شورای اسلامی را در برنامه خود گنجانده بودند، که بحمدلله، توطئه پیچیده آنان با حضور انقلابی مردم در سراسر کشور به غیر از تهران به یأس و ناامیدی مبدل شد و بازهم شاهد شکل گیری مجلسی با اکثریتی از نیروهای مؤمن، ارزشی و انقلابی و اقلیتی غیرانقلابی و لیبرال هستیم که دولت ناتوان سهم بسیار اندکی در مجلس دهم خواهد داشت، هر چند که امروز از سر ناچاری خود را سرمست پیروز انتخابات نشان می دهد!

پس دولت لیبرال جناب روحانی تا چه زمانی و تا کجا می تواند با بحران سازی سیاسی و فرافکنی از زیر بار انبوه مشکلات اقتصادی مردم فرار کند؟! به هر صورت لیست اعتدالیون و پدرخوانده دولت(عالی جناب سرخ پوش) در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در تهران پیروز شدند و دولت و اعوان انصارش دیگر توجیهی برای عدم نوکری ملت ایران، پس از تحقق همه آرزوهای بحق و ناحقش ندارند و لذا خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار داده و از فرافکنی و وعده های دروغ پرهیز نمایند.

با توجه به اینکه جناب روحانی فکر نمی کرد که یک روز رئیس جمهور ایران شود، وضعیت دولت همانند فردی است که گویند: شخصی با دنده عقب از یک جاده باریک کوهستانی بالا می رفت. به او گفتند چرا دنده عقب می روی؟ جواب داد، آخه ممکنه اون بالا جای دور زدن نباشه! یکساعت بعد دیدند که باز هم دارد با دنده عقب پائین می آید! پرسیدند؛ چرا دنده عقب می آیی؟ گفت: آخه اون بالا جای دور زدن پیدا کردم و دور زدم!!!!!
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 432730
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *