۰

تحریم های داخلی به اقتصاد کشورمان آسیب زده است/نباید وجود رکود در اقتصاد را به مسائل دیگر گره زد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بارها تذکر داده شد تحریم های داخلی بیشتر به اقتصاد کشورمان آسیب زده است، گفت: نباید وجود رکود در اقتصاد را به مسائل دیگر گره زد از این رو باید تلاش شود سیاست های اقتصاد مقاومتی در همه مولفه های اقتصادی رعایت شود تا بتوان مشکلات موجود را رفع کرد.
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی تهران نیوز با بیان اینکه رئیس جمهور چند ماه گذشته اعلام کردند رکود را پشت سر گذاشته ایم ولی از هر فرد عام سوال شود می گوید که این شاید شعار بوده است، گفت: در حال حاضر تمام صنایع کوچک و بزرگ با ۲۰ الی ۳۰ درصد ظرفیت کار می کنند.
وی با اشاره به اینکه اگر رونق وجود داشته باشد نباید شاهد رکود باشیم، اظهار کرد: اگر شرایط رکود در بازار حاکم نبود صنایع بزرگ و کوچک با این ظرفیت کار نمی کردند.
موسوی لارگانی ضمن تاکید بر اینکه در زمان برجام و توافق نامه این موضوع برجسته شد که بگویند ما ناچار به توافق با ۱+۵ هستیم، افزود: این امر در حالیست که بارها این مطلب هم از زبان دولتمردان و اقتصاددانان عنوان شد که تحریم های داخلی بیشتر به اقتصاد کشورمان آسیب زده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع تولید کالا در کشور زیر سوال رفته است، تصریح کرد: بسیاری از سرمایه گذاران و تولیدکندگان داخلی بخاطر بدهی های مختلف ممنوع المعامله شدند.
وی با اشاره به اینکه نباید وجود رکود در اقتصاد را به مسائل دیگر گره زد، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود سیاست های اقتصاد مقاومتی در همه مولفه های اقتصادی رعایت شود تا بتوان مشکلات موجود را رفع کرد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 432827
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *