۰

ظریف شهادت شهید مصطفی بدرالدین را تسلیت گفت

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی خطاب به سید حسن‌نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شهادت مجاهد بزرگ مصطفی بدرالدین را تسلیت گفت.
8به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی خطاب به سید حسن‌نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شهادت مجاهد بزرگ مصطفی بدرالدین را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است.
«بسم‌الله‌الرحمن‌‌الرحیم
برادر گرامی جناب آقای سید حسن‌ نصرالله
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
شهادت مجاهد بزرگ مصطفی بدرالدین که سراپا عشق و شور و حماسه در دفاع از آرمان‌های حق طلبانه اسلام، مردم مقاوم لبنان و مبارزه با ظلم و ستم و تروریسم بود را به جنابعالی، خانواده محترم شهید و ملت مقاوم و فهیم لبنان که چنین مردان بزرگی را در دامان اسلام پرورده و به عرصه ی مقاومت و آزادیخواهی و مبارزه با ستم تقدیم کرده است، تبریک و تسلیت می‌گویم.
بدون شک شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر عزم نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و تروریسم را بیش از پیش تقویت می‌نماید.
اینجانب برای آن شهید بزرگوار علو درجات و برای جنابعالی طول عمر با برکت و مزید توفیقات و برای خانواده آن شهید و همرزمان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
محمدجواد ظریف»
سید مصطفی بدرالدین ملقب به «سید ذوالفقار» فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان، که به نوعی جانشین شهید عماد مغنیه محسوب می‌شد، بامداد امروز (جمعه) در انفجاری در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق، به شهادت رسید.
هر چند شبکه المیادین، در گزارش اولیه خود، حمله هوایی اسرائیل را عامل این انفجار و شهادت شهید بدرالدین اعلام کرد؛ اما حزب‌الله لبنان در دومین بیانیه خود اعلام کرده است که این حزب کماکان در حال تحقیق برای کشف علت انفجار است و مشخص خواهد کرد که این انفجار به وسیله جنگنده بوده یا توپخانه.
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 432852
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *