۰

خسروشاهی خود باید پاسخگو باشد!

با توجه به انتشار فیش حقوقی مدیران بیمه مرکزی و در پی استعفای امین ، خسروشاهی به سمت ریاست رسید اما خود خسروشاهی باید پاسخگو باشد چرا که تصویر فیش حقوقی وی هم در بین تصاویر می باشد.
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری زنان قم، چندی پیش در فضای مجازی و شبکه اجتماعی موبایلی تصاویری مبنی بر حقوق مدیران بیمه مرکزی به سرعت بین کاربران دست به دست شد و حقوق های نجومی برخی کارمندان توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کرد و بیشتر آنها سوالات متعددی در ذهن خود داشتند و دارند که فعلا کسی به این سوالات پاسخ نداده است.
اما موضوع قابل توجه و تامل این که بعد از انتشار تصاویر فیش حقوقی مدیران بیمه، محمدابراهیم امین  رئیس کل بیمه مرکزی که خود جز کسانی است که تصویر فیش حقوقی وی(مبلغی بیش از شصت میلیون تومان) نیز منتشر شده است بالافاصله بعد از این اتفاق ازطی نامه ای از سمت خود استعفا داد.
از طرفی هم طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، به سرعت با استعفای امین موافقت کرد و از تلاش ها و زحمات وی قدردانی نمود بدون آنکه سوالی در خصوص این تصاویر منتشر شده از وی بپرسد و حتی طیب نیا در جواب سوال خبرنگاران به این موضوع فقط به این سخن بسنده کرده اند که بیانیه ای صادر خواهند کرد.
حال اگر از تمام این اتفاقات به سادگی عبور کنیم خبر انتصاب پرویز خسروشاهی، قائم مقام پیشین رییس بیمه مرکزی ایران به سمت رییس کل بیمه مرکزی ایران قابل توجه می باشد.
بر این اساس انتصاب پرویز خسروشاهی به جای محمدابراهیم امین در بیمه مرکزی ایران بر اساس ماده 23 اساسنامه بیمه مرکزی صورت گرفته است. به این ترتیب که در غیاب رییس کل بیمه مرکزی ایران، قائم مقام رییس کل دارای کلیه اختیارات و وظایف قانونی او خواهد بود.
حال باید منتظر تصمیم وزارت اقتصاد بود و دید آیا خسروشاهی گزینه نهایی این سمت خواهد بود یا خیر؟ با این مطلب را هم ذکر کرد که خود خسروشاهی جزو کسانی است که تصویر فیش حقوقی او(مبلغی بیش از 47میلیون تومان) در فضای مجازی منتشر شده است و باید پاسخگو باشد.
 
انتهای پیام/
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 432874
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *