۰
تیرماه امسال

27 تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان امحا می‌شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان از امحای 27 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان در تیرماه امسال خبر داد.
27 تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان امحا می‌شود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمدهادی مرعشی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استانداری، اظهار کرد: 27 تن انواع مواد مخدر در هفته مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان امحا می‌شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: در سال جاری 55 تن انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده که نیروی انتظامی بیشترین کشفیات را به خود اختصاص داده است.
این مسؤول با بیان اینکه بیشترین مواد مخدر در شهرستان سراوان کشف شده است، یادآور شد: باید اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و اعتیاد بیشتر در سطح استان انجام شود.
منازلی که در تولید و توزیع مواد مخدر نقش دارند به نفع دولت ضبط می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان نیز در این جلسه اظهار کرد: ماده 13 و 14 قانون مبارزه با مواد مخدر در رابطه با اماکنی است که در زمینه تهیه و نگهداری و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند.
محمدمرزیه افزود: در قانون آمده است که چنانچه این اماکن و منازل در راستای کمک به توزیع و نشر مواد مخدر باشد دستگاه قضایی می‌تواند آن اماکن و منازل را به نفع دولت ضبط کند.
وی گفت: دو ماه است که در این زمینه اقدامات لازم را آغاز کرده‌ایم و با پلیس مبارزه با مواد مخدر و دادستان‌های شهرستان‌ها هماهنگ کرده ایم تا اقدام مشابه و هماهنگ در این زمینه داشته باشیم.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان بیان کرد: مقابله با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد از جمله اهداف مسؤولان از این اقدامات است.
وی بر استفاده از ظرفیت روحانیون و علما در امر پیشگیری از معضل مواد مخدر تاکید کرد و گفت: نقش معتمدان و روحانیون در تشریح تبعات اعتیاد و پیشگیری از آن بسیار موثر و تاثیرگذار است.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 433118
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *