۰
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش به تفتان ما خبر داد؛

هلاكت ۵ نفر از اعضاي گروهك تروريستي جيش الظلم در درگيري با ماموران نيروي انتظامي خاش/ سرباز وظيفه" محمد چاه چمندي" به درجه رفيع شهادت نائل آمد

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش گفت: در درگیری ماموران نيروي انتظامي با گروهك تروريستي جيش الظلم 5 نفر از اعضاي اين گروهك به هلاكت رسيدند و متاسفانه سربازوظيفه " محمد چاه چمندي" به درجه رفيع شهادت نائل امد.
سرهنگ غلامرضا اربابي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: ماموران يگان تكاوري و مواد مخدر نيروي انتظامي شهرستان خاش در حين گشت زني به خودروي شخصي عبوري خانوادگي مشكوك شده و دستور ايست مي دهند.
 
وي افزود: پس از توقف خودرو مذكور دو فرد با هويت"ا-س" و "ف-س" به همراه فرزندشان دستگير و به همراه خودرو آنها به طرف كلانتري شهرستان خاش حركت ميكنند.
 
سرهنگ اربابي با بيان اينكه ماموران نيروي انتظامي در ادامه مسير به خودروي تويوتا 2400 مشكوك شده و فرمان ايست را صادر مي كنند، گفت: اما راكبين خودروي تويوتا بدون توجه به فرمان ايست به سمت خودروي نيروي انتظامي تيراندازي ميكند.
 
وي تصريح كرد: در این درگیری که به صورت مسلحانه و همراه با آتش سنگین میان دو طرف درگیری انجام شده است، 5 تن از اشرار به هلاكت رسيدند.
 
سرهنگ اربابي بادامه داد: متاسفانه در اين درگيري، سرباز وظيفه "محمد چاه چمندي" به درجه رفيع شهادت نائل آمده و خانم"ف-س" از ناحيه كمر مجروح شده و به بيمارستان امام خميني(ره) خاش اعزام شده است.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش خاطرنشان كرد: به دليل سنگيني آتش در محدوده دو راهي روستاي حق آباد، راكبين تويوتا از خودرو پياده شده و به سمت ارتفاعات مجاور متواري شدند.
 
وي همچنين از برگزاري جلسه شوراي تامين نيز خبر داد و گفت: نیروهای ویژه از زاهدان به محل درگیری اعزام شده و سردار رحیمی فرماندهی انتظامی استان جهت مدیریت حادثه، شخصاً در منطقه مستقر شده است.
 
وي با بيان اينكه این تیم اشرار که  بیش از هشت نفر  بودند با کمک برخی عناصر خرابکار توانستند وارد کشور شوند، اظهار كرد: در درگیری نیروی انتظامی با اشرار و اعضای یک گروه تروریستی، 60 كيلو مواد منفجره و مقادير زيادي مهمات کشف و ضبط شد.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 433131
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *