۰

طلایی: رحیمی و حسن یزدانی از شانسهای اصلی ما در المپیک هستند/ افت کریمی باید بررسی شود

محمد طلایی پس از قهرمانی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی کشتی آزاد در ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی آمریکا برای سومین بار متوالی گفت: حسن رحیمی و حسن یزدانی از شانسهای اصلی کشتی ایران در المپیک هستند.
 طلایی: رحیمی و حسن یزدانی از شانسهای اصلی ما در المپیک هستند/ افت کریمی باید بررسی شود
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، با تبریک این قهرمانی به رسول خادم، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: عملکرد کشتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ان در این جام راضی کننده و قابل قبول بود. به رسول خادم به خاطر زحماتی که برای این تیم کشیده، خسته نباشید می‌گویم، زیرا از نزدیک شاهد این هستم که برای موفقیت تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کشتی آزاد و فرنگی چقدر زحمت می کشد و تلاش می‌کند.
وی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رابطه با عملکرد حسن رحیمی در این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌ها، گفت: رحیمی یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال در  المپیک ریو است. اگر با بدشانسی مواجه نشود و برنامه‌های آماده سازی او طبق روال پیش برود در وزن 57 کیلوگرم شانس زیادی برای کسب مدال طلا در  المپیک خواهیم داشت.
محمد طلایی در کنار مجید ترکان
قهرمان مسابقات جهانی 97 کراسنویارسک در خصوص وزن 65 کیلوگرم و این که از بین میثم نصیری و احمد محمدی کدام یک شایسته حضور در  المپیک هستند؟ گفت: این مساله بستگی به نظر سرمربی تیم دارد که از بین این دو کشتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیر، شایسته ترین فرد راهی  المپیک شود. به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حال حضور در چنین ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های مهمی محک خوبی برای انتخاب کشتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیر مدنظر است. هر چند که هر دو کشتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیر در جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی آمریکا عملکرد خوبی نداشتند، اما برای موفقیت زحمت زیادی می کشند و باید دید کادرفنی چه تصمیمی در این وزن خواهد گرفت. ضمن این که باید این واقعیت را بپذیریم که میثم نصیری برای کسب تجربه باید در میدان‌های مختلف حضور داشته باشد و زمینه رشد خود را فراهم کند. محمدی نیز به دلیل ضرب خوردگی و آسیب‌دیدگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هنوز نتوانسته خود را با این مساله هماهنگ کند و زمان بر است. قطعا تورنمنت پیش رو شرایط حضور این دو کشتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیر در  المپیک ریو را بهتر مشخص خواهد کرد.
سرمربی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی کشتی آزاد جوانان با اشاره به عملکرد بسیار خوب حسن یزدانی در وزن 74 کیلوگرم، خاطر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان کرد: یزدانی کشتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیر بسیار خوبی است و طی چند ماه اخیر حرکت رو به جلو و پیشرفت‌ قابل قبولی داشته است. وی یکی از شانس‌های اصلی  کسب مدال طلا در  المپیک ریو است. هر چند در جام مدوید خیلی‌ها با قصد و غرض انتقادات زیادی به او کردند، اما در آمریکا نشان داد که باختش در جام مدوید به نفع او بوده و توانست با ضربه فنی کردن حریف روسی خود(ختیک تسابولوف) به تمام انتقادات پاسخ مثبت بدهد.
طلایی همچنین در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رابطه با علت افت علیرضا کریمی در جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی آمریکا گفت: مشکل فنی و بدنی او باید بعد از بازگشت کادرفنی از این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌ها به دقت پیگیری شود تا سرمربی تیم به این موضوع پی ببرد که روند تمرینات کریمی بعد از این باید چگونه باشد و برای حضور در جام جهانی از چند درصد میزان آمادگی برخوردار بوده است. به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حال جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی آمریکا ملاک اصلی نیست و  المپیک هدف نهایی است.
وی در پایان در خصوص وزن 125 کیلوگرم و این که تصور می کنید انتخابی در این وزن برای  المپیک به چه شکلی باید باشد، توضیح داد: کشتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیر باید در میدان مختلف مورد محک و ارزیابی قرار بگیرد تا بهترین گزینه از بین پرویز هادی و کمیل قاسمی در این وزن برای  المپیک انتخاب شود. شرکت در تورنمنت‌های مختلف بهترین حالت برای انتخاب فرد شایسته است.
انتها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م/ایسنا
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 433193
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *