۰
پر‌‌‌‌سپولیس از سقف مالی مدنظر وزارت ورزش عدول نکرده است

گرشاسبی: 90 درصد لیست مورد نظر برانکو جذب شده‌اند/ طاهری سرپرست پرسپولیس می‌ماند

عضو هیات مدیره پر‌‌‌‌سپولیس گفت که 90 درصد از خواسته‌های برانکو درباره جذب بازیکنان محقق شده است. او هم‌چنین تاکید کرد که پرسپولیس دغدغه‌‌های وزیر ورزش در موضوع جذب بازیکنان جدید را رعایت کرده است.
گرشاسبی: 90 درصد لیست مورد نظر برانکو جذب شده‌اند/ طاهری سرپرست پرسپولیس می‌ماند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، حمید رضا گرشاسبی در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گو با خبرنگار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ایسنا، با اشاره به تغییرات ایجاد شده در هیات مدیره باشگاه، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حال وزارت ورزش  و جوانان بر اساس سیاست‌های مدنظرش هیات مدیره جدید استقلال و پر‌‌‌‌سپولیس را معرفی کرده است. یک نفر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز تغییر ایجاد شده و بر این اساس به زودی نفر پنجم هیات مدیره نیز معرفی خواهد شد.
وی با بیان اینکه از دلایل حذف "عبدی" از هیات مدیره پرسپولیس بی‌اطلاع است، افزود: قرار است اولین جلسه هیات مدیره جدید باشگاه به زودی تشکیل شود و پس از انتخاب رییس هیات مدیره و نایب رییس، آقای طاهری نیز گزارشی از آخرین فرایند نقل و انتقالات و مبالغ هزینه شده در جذب بازیکنان جدید ارائه کند.
عضو هیات مدیره باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس درباره این  که آیا احتمال دارد در جلسه هیات مدیره جدید، سرپرست باشگاه تغییر کند، گفت: این اتفاق بعید به نظر می‌رسد. احتمالا آقای طاهری به عنوان سرپرست باشگاه فعالیتش را ادامه خواهد داد.
وی همچنین درباره دغدغه وزیر ورزش  و جوانان در مورد رعایت سقف قرارداد در جذب بازیکنان از سوی تیم‌های استقلال و پر‌‌‌‌سپولیس، گفت: باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس عدولی از سقف مورد نظر وزارت ورزش و جوانان در جذب بازیکنان جدید نداشته است. تمام بازیکنانی که ما جذب کرده‌ایم حتما در چارچوب دغدغه‌های مالی وزارت ورزش  و جوانان بوده اند.
گرشاسبی در پاسخ به این سوال که ورود وزارت ورزش  و جوانان به موضوع نقل و انتقالات استقلال و پر‌‌‌‌سپولیس با واکنش استقلالی‌ها روبرو شد و آنها معتقد بودند که وزیر ورزش  تنها درباره باشگاه استقلال حساسیت به خرج داده است، افزود: وزیر محترم ورزش موضوعی را که مطرح کرده بودند درباره هر دو باشگاه استقلال و پر‌‌‌‌سپولیس بود. این گونه نبود که این موضوع تنها درباره استقلال مطرح شده باشد.
وی ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داد: با تلاش‌هایی که در باشگاه صورت گرفته تاکنون 90 درصد از لیست بازیکنان ارائه شده از سوی برانکو برای فصل آینده جذب شده‌اند. بازیکنانی که به تیم پر‌‌‌‌سپولیس اضافه شده‌اند سابقه خوبی دارند و شرایط فصل آینده پر‌‌‌‌سپولیس متفاوت با لیگ پانزدهم خواهد بود.
عضو هیات مدیره باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس تاکید کرد: هر مربی یک لیستی را ارائه می‌کند که برانکو در پایان فصل گذشته لیست مورد نظرش را به باشگاه ارائه کرده بود. خدا را شکر باشگاه در خصوص تحقق خواسته‌های برانکو خوب عمل کرده است. یکی، دو بازیکن مطرح دیگر در لیست برانکو برای جذب قرار دارند اگر بتوانیم حتی یکی دیگر از آنها را جذب کنیم تیم کامل‌تر خواهد شد.
انتها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 433196
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *