۰
رئیس آکادمی علوم اجتماعی شانگ‌های چین در چابهار:

زمینه سرمایه‌گذاری‌ چینی‌ها در چابهار افزایش می‌یابد

رئیس آکادمی علوم اجتماعی شانگ‌های چین گفت: همکاری‌های مشترک توسعه و زمینه سرمایه‌گذاری چینی‌ها در شهرستان چابهار افزایش می‌یابد.
 زمینه سرمایه‌گذاری‌ چینی‌ها در چابهار افزایش می‌یابد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار، پروفسور «وانگ ژان» اظهار داشت: دولت چین به ما ماموریت داده تا فرصتهای سرمایه‌گذاری در سراسر جهان را با سفرهای متعدد بررسی و برای سرمایه‌گذاری به دولت و بخش خصوصی چین ارایه کنیم.
معاون کنگره ملی خلق چین و مشاور رئیس جمهوری چین افزود: سفر 2 روزه به ایران و حضور در تهران و چابهار به همین منظور است و در این سفر اهمیت سرمایه‌گذاری در پتروشیمی، بنادر و منطقه آزاد چابهار را بررسی کردیم.
وی گفت: اطلاعات خوبی در این سفر یک روزه به چابهار بدست آوریم که امیدواریم همکاریهای مشترک توسعه و زمینه سرمایه‌گذاریهای چین در این شهرستان بیشتر شود.
«وانگ ژان» تصریح کرد: انجام کارهای مطالعاتی یکی از اهداف اصلی سفر به ایران و چابهار است تا بدانیم در کدام شهر و منطقه و در چه طرحها و زمینه‌هایی فرصت سرمایه‌گذاری وجود دارد.
وی افزود: پس از بازگشت به کشور چین از سوی آکادمی علوم اجتماعی گزارشی از این سفر به دولت ارایه می‌شود و براساس این اطلاعات اقدامات بعدی برای همکاریها و سرمایه‌گذاری در زمینه تجارت، اقتصادی، گردشگری، ترانزیت، محیط زیست، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی انجام خواهد شد.
عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان منطقه آزاد چابهار نیز گفت: این شهرستان یکی از نقاط مهم راهبردی در منطقه است که از طریق دریای عمان، کشورهای آسیای میانه و افغانستان را به آبهای آزاد متصل می کند.
پیمان فروزش اظهار داشت: چابهار قطب سوم پتروشیمی و خودروسازی خواهد شد و مزیت های فراوانی برای سرمایه گذاری، تجارت، گردشگری و ترانزیت دارد.
وی افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار از هرگونه سرمایه گذاری استقبال و تمامی همکاری های لازم را انجام و زیرساخت ها را فراهم خواهد کرد.
عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: راه آهن چابهار- ایرانشهر به زاهدان در حال انجام و با همت دولت طرح توسعه سواحل مکران نیز کلید خورده است و تحولات عظیمی با تکمیل زیرساختها در چابهار شکل می‌گیرد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 433267
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *