امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

زیاده‌خواهی آمریکا در مسئله برجام نشان دهنده خوي استكباري اين كشور است/ حقوق‌های میلیونی دولتمردان خیانت به ملت ايران است

28 خرداد 1395 ساعت 14:38

امام جمعه شهرستان خاش گفت: زیاده‌خواهی آمریکا در مسئله برجام نشان دهنده خوي استكباري اين كشور است و برجام تاکنون برای کشور منفعتی نداشته است.


به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش با اشاره به هفته قوه قضاييه، اظهار كرد: قوه قضاييه تامين كننده امنيت و آسايش در كشور است و اين قوه مدافع مال و جان ناموس مردم است و بايد مورد حمايت قرارگيرد.
 
وي به ديدار رهبر انقلاب با كارگزاران نظام، تصريح كرد: رهبري در اين ديدار فرمودند: " بنده از هر کاری که به نفع ملت بزرگوار ایران باشد، با همه وجود دفاع می‌کنم."
 
حجت الاسلام ميري ادامه داد: در حال حاضر مشكلات اقتصادي به معضل اساسي تبديل شده و هيات دولت و رييس جمهور بايد با مديريت جهادي اين مشكل را حل كند و بهتر به مردم خدمت كند.
 
وي با بيان اينكه رهبر انقلاب فرمودند" این توافق برای ایران ضرر محض است"، گفت: در واکنش به ادعاهای نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا فرموده‌اند «اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم»، حال آنکه اگر این توافق‌ برای ایران اسلامی، توسعه و رشد آن مفید بود، رهبری در مقابل دشمن از آن دفاع می‌کردند.
 
امام جمعه شهرستان خاش با بيان اينكه برجام تاكنون هيچگونه منفعتي براي كشورمان نداشته است، خاطرنشان كرد: نه تنها منفعتي نداشته بلكه خسارت نيز داشته به دليل اينكه از ظرفيت هاي داخلي چشم بسته و چشم اميد به اجناس خارجي دوخته ايم تا كشورمان آباد شود و اين كاملا اشتباه و خلاف تحقق اقتصاد مقاومتي است.
 
وي با اشاره به هفته ايتام و اكرام، تاكيد كرد: مسئولان نظام بايد براي رفع مشكلات طبقه كم برخوردار كشور نيز اهتمام ورزند و جهت ايجاد تحولات ماندگار در زندگي طبقه كم برخوردار گام برداريم به گونه اي كه اقدامات كميته امداد امام راحل با مشاركت خيران در اين خصوص ستودني و قابل ستايش است.
 
وي با بيان اينكه در ماه رمضان بايد از ايتام و نيازمندان دستگيري كنيم، گفت: دستگيري از نيازمندان و فقراء از مهمترين آموزه هاي دين اسلام است و كه لازمه تحقق اين دستور قرآن كريم تلاش مسئولان و مردم در راستاي تقويت همدلي و همزباني و همكاري خيران است.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به حمله تروريستي در اورلاندي آمريكا، گفت: در اين حادثه متاسفانه 50 نفر كشته و 53 نفر زخمي شدند و اين حادثه نشان ناتواني سران اين كشور براي برفراري امنيت در حوزه خودشان است.
 
وي با اشاره به شهادت سردار رشيد اسلام شهيد چمران، اذعان كرد: اين شهيد والامقام الگوي مقاومت و ايستادگي بود و مصداق بارز مجاهدين در راه پروردگار است.
 
حجت الاسلام ميري همچنين با اشاره به درگذشت شاعر انقلاب، حمید سبزواری، خاطرنشان كرد: استاد سبزواري شاعر بزرگ انقلاب اشعار زيادي در دوران انقلاب و دفاع مقدس داشتند و بايد ياد اين شهيد براي هميشه در اذهان و قلوب ملت ايران زنده بماند.
 
وي با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان در شهرهاي مختلف استان سيستان و بلوچستان در ماه رمضان، اظهار كرد: جشن گلریزان از برنامه‌های بسیار مهم و با کیفیت است که موجب می‌شود کسانی که به دلیل جرایم مالی غیر عمد در زندان به سر می‌برند، به آغوش خانواده بازگردند و مشارکت در این جشن، ثواب بسیار زیادی نیز دارد.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 433404

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/433404/زیاده-خواهی-آمریکا-مسئله-برجام-نشان-دهنده-خوي-استكباري-كشور-حقوق-های-میلیونی-دولتمردان-خیانت-ملت-ايران

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir