لطفا جدی بگیرید: بالش نرم دولت زیر سر ملت؛

وقتی دیواری کوتاهتر از تحریم پیدا نمی شود!

31 خرداد 1395 ساعت 14:17

چندی پیش معاون ریس جمهور در امور زنان از یک کشف جدید سخن گفت دلمان نیامد در این خصوص و با ترس و لرز نقدی نزنیم البته با نقدی پذیری که از دولت تدبیر سراغ داریم دلمان قرص است که این نقدها راحت پذیرفته می شود!


به گزارش سرویس طنز و سرگرمی تفتان ما، نوشت: اگر توجه کرده باشید چند وقتی است حضورمان کم رنگ شده است، که این کم رنگی یا بی رنگی حضور مربوط به تهدید مدیر مسئول عصرهامون است که دست روی گلویمان گذاشته که کار به کار مقامات پر کبکبه و دبدبه نداشته باشید و قلم طنازانه خود به سمت بی ضررها بغلتانید!
از شما چه پنهان ما هم که این حقوق بخور و نمیرمان دست این دوستان است گفتیم بی گدار به آب نزنیم آخر از گذشته گفته اند آدم یک بار پایش به چاله می رود، البته هر چه گشتیم و مقامات دولتی را بلاتشبیه زیر رو کردیم بی خطرتر از شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور روحانی در امور زنان و خانواده پیدا نکردیم، خانم بنفش دولت تدبیر اخیراً یک پیوند جدید کشف کرده است! او در حالی بیمه بانوان خانه دار را به تحریمها گره زده است که گویی گره زدن تمام مشکلات این روزهای کشور به تحریم ها بین دولتی ها باب شده است، که اگر دولتمردان به همین منوال پیش بروند احتمالا پیوندی هم میان تحریم ها و سوراخ شدن لایه اوزون کشف خواهند کرد!
در گوشه ای از فرمایشات ایشان نقدی نرم هم می زنیم بر صحبت های دیگر دولتی ها و اگر به اصطلاح توانستیم بر الاغ مراد سوار شویم و گرفتار فیلترینگ دوستان شفیق تحریریه عصرهامون نشویم، منتشر شود و لاغیر.
دولتی ها در حالی در طول ماراتن هسته ای مدام زیر سر مردم بالش نرم  قرار می دادند که ملت به گل و بلبل شدن اوضاع کشور پس از توافق هسته ای امید داشتند و  شکم ها را صابون زدند اما نمی دانیم چه شد که نشد آنچه باید می شد؟!دولتی ها در طول مذاکرات هسته ای با غربی ها در بوق و کرنا کردند که آی مردم، تحریم های مسبب تمام اوضاع بد کشور است، به طوری که یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: جوانان مشکل عدم استطاعت مالی برای ازدواج دارند و دولت وظیفه دارد این مشکلات را برطرف کند و امیدوارم با لغو تحریمها این مشکلات برطرف شود! اما گویا مرغ دولتمردان یک پا داشت؛ آنها در پاسخ به منتقدان می گفتند آنچه در آینه جوان بیند ، پیر در خشت خام آن بیند، اما منتقدان هم در پاسخ می گفتند آفتابه لگن به شش دست، شام و نهار هیچ چیز. جدال دولتی ها و منتقدان پایانی نداشت تا شخص رئیس جمهور وارد معرکه شد.
دکتر روحانی در مراسم گرامیداشت هفته محیط زیست گفت: تحریمهای ظالمانه باید از بین برود تا مشکل محیط زیست حل شود، با این صحبت های رئیس جمهور بینی و بین الله همه باورشان شده بود که همه چیز زیر سر این تحریم های ظالمانه است!
اما در پایان و با پوزش از تمام گره زنندگان مشکلات کشور ما هم بی شیله پیله  گفتیم بد نیست حضور کمرنگ خودمان را به تحریم ها گره بزنیم، تنور که داغ است ما هم می چسبانیم!
انتهای پیام/خبرگزاری عصرهامون


کد مطلب: 433547

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/433547/وقتی-دیواری-کوتاهتر-تحریم-پیدا-نمی-شود

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir