ماجرای وام های چند صد میلیونی ادامه دارد/

اسناد جدید از پرداخت وام‌های کلان/وام 530 میلیون تومانی برای یکی دیگر از مدیران بیمه ایران/ مدیر اخراجی با دستور وزیر و حکم رئیس جدید بازگشت!+ اسناد

14 تير 1395 ساعت 8:26

حیدری که طبق اسناد موجود در طول سال های حضور در بیمه ایران بالغ بر 530 میلیون تومان وام از بیمه ایران دریافت کرده است، حالا بار دیگر بر مسندی جدید تکیه زده و این بار گرمای پشتیبانی وزیر اقتصاد را نیز احساس می کند.


به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، ماجرای پرداخت وام های چند صد میلیونی در بیمه ایران همچنان ادامه دارد و پرداخت این مبالغ کلان به مدیران آن هم با سود 2 درصد مربوط به امروز و دیروز نیست و مدت هاست در این مجموعه صورت می پذیرد.
 
بعد از آنکه ماجرای حقوق های نجومی با انتشار اسناد مربوط به مدیر عامل بانک رفاه از سوی شبکه اطلاع رسانی دانا منتشر شد، ماجرا به بیمه ایران و این بار پرداخت وام های نجومی به مدیران این مجموعه رسید.
 
در این بین حتی مشخص شد که با حکمی از سوی وزیر اقتصاد برای فردی به نام عبدالحسین امینی که 300 میلیون وام دریافت کرده بود، به امضا رسیده و وی را به عنوان عضو علی البدل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بیمه ایران منصوب کرده است.
 
حالا اما در جدیدترین اسناد به دست آمده مشخص شد که حیدری معاون فنی و عضو فعلی هیئت مدیره بیمه ایران که چندی قبل توسط رئیس سابق بیمه ایران از کار برکنار شده بود، با دستور وزیر و حکم رئیس جدید این مجموعه به کار برگشته و اتفاقا سمت های جدیدی نیز در بیمه ایران به دست آورده است.

حیدری که طبق سند زیر در طول سال های حضور در بیمه ایران بالغ بر 530 میلیون تومان وام از بیمه ایران دریافت کرده است، حالا بار دیگر بر مسندی جدید تکیه زده و گفته می شود که این بار گرمای پشتیبانی وزیر اقتصاد را نیز احساس می کند.

بر این اساس هر روز که می گذرد و اسنادی تازه تر از ماجراهای روی داده در بیمه ایران مشخص می شود، اقدامات عجیب و غریب و انتصابات بی حساب و کتاب وزیر اقتصاد نیز رخ نمایی کرده و سوال های بی پاسخ بسیاری را در اذهان عمومی ایجاد می نماید.
انتهای پیام/


کد مطلب: 433843

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/433843/اسناد-جدید-پرداخت-وام-های-کلان-وام-530-میلیون-تومانی-یکی-دیگر-مدیران-بیمه-ایران-مدیر-اخراجی-دستور-وزیر-حکم-رئیس-بازگشت

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir