۰
معاون اداره‎کل شیلات سیستان و بلوچستان:

ایجاد مرکز فناوری‌های پرورش آبزیان گواتر به تصویب رسید

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‎کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: در نقطه صفر مرزی با کشور پاکستان، ایجاد اداره و مرکز فناوری‌های پرورش آبزیان گواتر به تصویب رسید.
ایجاد مرکز فناوری‌های پرورش آبزیان گواتر به تصویب رسید
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی اداره‎کل شیلات سیستان و بلوچستان، علی فاتحی جهان‌تیغ اظهار کرد: تشکیلات تفصیلی جدید اداره‎کل شیلات سیستان و بلوچستان پس از تصویب توسط سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی کشور و ابلاغ آن توسط ریاست سازمان شیلات ایران در ماه‌ جاری اجرایی شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‎کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: در تشکیلات جدید سازمانی با نگاه ویژه سازمان مدیریت کشور و سازمان شیلات ایران با 432 پست سازمانی حدود 20 درصد افزایش پست‌های سازمانی لحاظ گردیده است.
وی افزود: براساس وظائف و تکالیف جدید با رویکرد انتقال وظائف به واحدهای شهرستانی و نگاه توسعه‎ای در همه سطوح مدیریتی و کارشناسی به منظور تمرکز زدایی، پست‎های سازمانی وظائف جدید ستادی و عملیاتی افزایش و به سطح سازمانی شهرستانی منتقل و تفویض اختیار صورت پذیرفت از این رو اداره شیلات شهرستان کنارک به مدیریت و بندر مرکزی (hub) شیلات شهرستان کنارک ارتقا پیدا کرد و همچنین مدیریت و بندر مرکزی (hub) شیلات شهرستان بریس نیز ایجاد شد.
وی خاطرنشان کرد: در نقطه صفر مرزی با کشور پاکستان که هیچ گونه حضور اداری دیگری وجود ندارد با توجه به ظرفیت‎های شیلاتی در حوزه صید و صیادی سطح سازمانی بندر ماهیگیری گواتر و در حوزه آبزی پروری نیز با وجود سایت 4000 هکتاری پرورش میگوی  گواتر که به عنوان بزرگ‌ترین سایت پرورش میگوی کشور است، اداره و مرکز فن آوری‌های پرورش آبزیان گواتر به تصویب رسید.
معاون برنامه‎ریزی اداره‎کل شیلات استان گفت: همچنین با عنایت به تکالیف جدید و لزوم فعالیت تخصصی در برخی حوزه‌ها مانند پرورش ماهیان در قفس سطح سازمانی اداره پیش‎بینی شده و با توجه به حضور ناوگان صیادی استان و صید در آب‌های دور و بین‎المللی که در کشور تقریباً منحصر به سیستان و بلوچستان است و لزوم پایش و پیگیری موضوعات و مشکلات آن، اداره کنترل ضوابط و معیارهای صید فراساحلی پیش‌بینی و تصویب شد.
وی گفت: در حوزه حفاظت از منابع نیز بازنگری تشکیلات جهت برنامه‌ریزی و هدایت همه اقدامات حفاظتی در راستای حفاظت از منابع آبزی صورت پذیرفته است لذا امیدواریم با بازنگری تشکیلات و پیش‌بینی وظایف براساس شرایط فعلی و آینده‌نگری در تشکیلات جدید، شیلات سیستان و بلوچستان بیش از پیش نقش محوری در توسعه استان و کشور ایفا کند.
انتهای پیام/
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 433933
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *