معاون استاندار کرمانشاه 

منابع امنیتی در حال بررسی جزئیات حادثه سوءقصد به نماینده اسلام‌آباد غرب/ به‌زودی عوامل تروریستی شناسایی و مجازات می‌شوند

21 تير 1395 ساعت 9:30

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: منابع امنیتی در حال بررسی جزئیات حادثه سوءقصد به نماینده اسلام‌آباد غرب هستند.


به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، یوسف شاه‌حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه این حمله تروریستی ساعت 14:30 امروز در منطقه ریجاب شهرستان کرمانشاه رخ داده است، اظهار داشت: در این حادثه راننده خودرو و کارشناس اداره کل دامپزشکی کرمانشاه جان باختند و حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، فرماندار دالاهو و مدیرکل شیلات استان دچار جراحت شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این خودرو حامل پنج نفر بوده است، عنوان کرد: این مسئولان به‌منظور بازدید از طرح کشاورزی در بخش شیلات به این منطقه سفر کرده بودند که خودروی آنها توسط افراد ناشناس و به‌وسیله رگبار مورد حمله تروریستی قرار گرفت.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: با تعدادی از مسئولان شهرستان بعد از جلسه شورای اداری عازم جلسه ریجاب بودیم که به کمین تروریستی برخوردیم که من توفیق شهادت نداشتم اما دو نفر از همراهان شهید شدند و فرماندار و مدیرکل شیلات استان نیز مجروح شدند.
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به‌عنوان شهروند در آن منطقه حضور داشتیم و مسلح رفت‌وآمد نمی‌کردیم اما به‌دلیل مرزی بودن منطقه به‌طور حتم عواملی خارج از کشور این حادثه را برنامه‌ریزی کرده بودند وگرنه این منطقه امن است و نیروهای مردمی به‌همراه نیروهای امنیتی بلافاصله بعد از حادثه موضوع را پیگیری کردند.
وی ضمن تشکر از مردم بابت ابراز نگرانی تأکید کرد: تأثر من به‌خاطر دو جوانی است که در این حادثه جان خود را به‌خاطر خدمت به مردم از دست دادند و اطمینان دارم نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی منطقه به‌زودی این افراد را شناسایی می‌کنند و قبل از خروج از کشور شناسایی و مجازات می‌شوند.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 433956

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/433956/منابع-امنیتی-حال-بررسی-جزئیات-حادثه-سوءقصد-نماینده-اسلام-آباد-غرب-به-زودی-عوامل-تروریستی-شناسایی-مجازات-می-شوند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir