۰
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان:

متخلفان طرح ضیافت در سیستان و بلوچستان دو میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: در طرح ضیافت ۵۴۵ فقره پرونده تخلف تشکیل و متخلفان به بیش از دو میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
متخلفان طرح ضیافت در سیستان و بلوچستان دو میلیارد ریال جریمه شدند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی، سیدمرتضی مدنی‌فدکی اظهار داشت: طرح ضیافت از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان توسط اداره کل تعزیرات حکومتی در مرکز استان و سایر ادارات مرتبط برگزار گردید که 3 شعبه در مرکز استان و 5 شعبه در شهرستان ها در اجرای این طرح فعال بوده‌اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: هدف از اجرای این طرح کنترل قیمتها در ماه مبارک رمضان بوده است و در این راستا به صورت روزانه نظارت بر قیمت و کیفیت کالاها مورد بررسی قرار گرفته و گشتهایی نیز در همین راستا فعال بوده  که بیشترین نگاه و توجه در این گشتها اختصاص به کالاهای اساسی به ویژه کالاهای مورد نیاز مردم بوده است.
وی افزود: در اجرای این طرح 545 فقره پرونده تخلف در سطح استان تشکیل و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید که 436 فقره آنها مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه گردیده و متخلفان به میزان دو میلیارد و یکصد وچهل وپنج  میلیون ریال (2/145/000/000) جزای نقدی در حق دولت محکوم گردیده‌اند.
مدنی تصریح کرد: گشتهای مشترک به همراه مرکز بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی نیز در ماه مبارک رمضان برگزار که با واحدهای تولیدی و عرضه غیربهداشتی فرآورده‌های غذایی برخورد قانونی صورت گرفته است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 434034
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *