۰
یکه زارع عنوان کرد

پژو ۲۰۷ صندوق دار بهمن ماه راهی بازار می‌شود

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه روز گذشته ایران خودرو و پژو سهم ۴۵۰ میلیارد ریالی خود را به حساب شرکت مشترک تازه تاسیس واریز کردند، گفت:پژو ۲۰۷ هاچ بک در شهریور ماه و پژو ۲۰۷ صندوق دار در بهمن ماه امسال به بازار عرضه می شود.
پژو ۲۰۷ صندوق دار بهمن ماه راهی بازار می‌شود
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، هاشم یکه زارع با بیان اینکه مذاکره با پژو نهایی و به امضای قرارداد منجر شده است، اظهارداشت: سهم طرف ایرانی و فرانسوی در شرکت مشترک تاسیس شده 50 درصد است و روز گذشته ایران خودرو و پژو سهم 450 میلیارد ریالی خود را به حساب شرکت مشترک تازه تاسیس واریز کردند.
وی با اشاره به رایزنی های انجام شده برای مشارکت با دیگر شرکتهای معتبر خودروسازی نیز گفت: تاکنون با شش شرکت مذاکراتی انجام شده است که دو قرارداد در مراحل نهایی قرار دارد. البته نام شرکتهای طرف قرارداد در آینده اعلام می شود.
مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه فروش محصولات ایران خودرو در سه ماهه نخست امسال نسبت به پارسال بیش از 40 درصد افزایش یافته است، افزود: تولیدات ایران خودرو در چهار ماه ابتدایی سال جاری نسبت به سال 1393 که 600 هزار دستگاه خودرو بود، هفت درصد افزایش داشته است.
وی در خصوص محصولات جدید این شرکت هم گفت: پژو 207 هاچ بک در شهریور ماه و پژو 207 صندوق دار در بهمن ماه امسال به بازار عرضه می شود. قیمت پژو 207 صندوقدار ساخت داخل زیر 50 میلیون تومان است این محصول با قطعات داخلی و بدون اتکا به پژو تولید شده است؛ پژو 207 هاچ بک هم با اتکای به توان داخلی تولید شده است این خودرو  نیز قرار است با قیمت حدود 40 میلیون تومان به بازار عرضه شود.
یکه زارع درباره افزایش سرمایه این شرکت نیز گفت: افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی نقدینگی انجام نمی شود و افزایش فروش 40 درصدی بخشی از منابع را تامین می کند.
انتهای پیام/تسنیم
 
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 434288
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *