امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

دستگيري عوامل خرابكاري در خاش واقعاً تحسين برانگيز بود/ سکوت وزارت خارجه در برابر جنايات كشمير شرم آور است

1 مرداد 1395 ساعت 15:13

امام جمعه شهرستان خاش گفت: اقدام به موقع دستگاه هاي امنيتي شهرستان خاش و دستگيري عوامل خرابكاري در خاش واقعاً تحسين برانگيز و قابل تقدير است.


به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: خداوند در قرآن كريم در خصوص تقوا و رستگاري مي فرمايد: "به درستي كه پروردگار با افرادي است كه پرهيزگارند".
 
وي با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی، تصريح كرد: نماز جمعه تنها نماز جماعت واجب و شرعي هفتگي و تنها نماز سياسي در دين است كه بايد همگان هر هفته در نماز جمعه شركت كنند.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به يكسالگي برجام، گفت: ايران اسلامي در توافق برجام تمامي بندها و مفاد را اجرا كرده اما آمريكا به هيچكدام از بندها و تعهدات خود عمل نكرده و آمريكا هرگز قابل اعتماد نيست و اين موضوع در برجام براي ايران به اثبات رسيد. 
 
وي با بيان اينكه برجام تنها روي كاغذ مانده و هيچ عملي در آن نيست، خاطرنشان كرد: سازمان بين الملل هرجايي كه بايد از مردم دفاع كند متاسفانه سكوت ميكند و اين روش آمريكايي ها در بسياري از مسائل مهم و اتفاقات دنيا مشاهده مي شود.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به عمليات مرصاد، اذعان كرد: عمليات مهم مرصاد سبب شد كه خط استراتژيك منافقات زير سوال برود و خط سياسي و نظامي مرصاد نيز به پايان برسد.
 
وي با اشاره به اقدام بزرگ دستگاه هاي امنيتي شهرستان خاش در خصوص دستگيري تيم خرابكاري در اين شهرستان، افزود: با هوشياري و بيداري دستگاه هاي امنيتي برنامه خرابكارانه اعضاي گروهك هاي تروريستي خنثي شد و اعضاي اين تيم نيز دستگير شدند.
 
حجت الاسلام ميري گفت: اين تيم خرابكاري با هدف انفجار در مراكز نظامي دست به اين اقدام شوم زده بودند و خواستند امنيت را در اين شهرستان و استان از بين ببرند كه خوشبختانه جلوي اين عمل زشت آنها گرفته شد.
 
وي با اشاره به دريافت حقوق هاي نجومي توسط مديران، ادامه داد: قوه قضاييه بايد با شدت و جديت با خاطيان و دريافت كنندگان حقوق هاي نجومي و نامتعارف برخورد كند چرا كه دريافت حقوق هاي نامشروع در واقع دزدي و اختلاس بيت المال است.
 
وي بيان كرد: فيش هاي نامتعارف و نجومي براي خانواده هاي ايثارگران و شهداء قابل هضم نيست و بايد تمامي اين حقوق ها به بيت المال برگردانده شود.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به حادثه كشمير، گفت: سكوت دستگاه ديپلماسي و وزارت خارجه ايران واقعا تعجب برانگيز و مايه ننگ و تاسف است و بايد در مقابل اين حركت ددمنشانه و زشت در منطقه كشمير و كشته شدن كودكان و زنان بي گناه و مظلوم هرچه سريعتر واكنش نشان دهند.
 
وي اظهار كرد: تنها راه حل رفع جنايات در كشمير اين است كه به خواسته مردمان اين منطقه توجه و رسيدگي شود و تعيين سرنوشت خودشان را به دست خودشان بسپارند.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 434321

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/434321/دستگيري-عوامل-خرابكاري-خاش-واقعا-تحسين-برانگيز-سکوت-وزارت-خارجه-برابر-جنايات-كشمير-شرم-آور

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir