نماينده مردم شهرستان خاش:

اقدام به موقع و هوشيارانه سپاه در دستگيري مديرعامل معزول بانك ملت قابل تقدير است

1 مرداد 1395 ساعت 18:12

نماينده مردم شهرستان خاش گفت: اقدام به موقع و هوشيارانه سپاه در دستگيري مديرعامل معزول بانك ملت قابل تقدير است و برخورد با اين افراد موجب اعتماد هرچه بيشتر مردم به نظام مي شود.


علي كرد در واكنش به اقدام بسيار خوب سپاه پاسداران در دستگيري مدیرعامل معزول بانک ملت، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: اینگونه اقدامات، هوشیاری و بيداري نيروهاي نظامي كشور خصوصاً سپاه پاسداران را به خوبي نشان مي دهد و اقتدار سپاه را به همگان ثابت مي كند.
 
وي با بيان اينكه هوشياري و سرعت عمل بسيار خوب سپاه پاسداران در دستگيري شبكه بزرگ فساد كشور درس خوبي را به اين مخلان اقتصادي داده است، تصريح كرد: با اين اقدام، سبب مي شود ساير مخلان و متجاوزگران به بيت المال كه حتي فكر تجاوز و ايجاد فساد را در ذهن دارند، از خود دور كنند.
 
كرد با بيان اينكه نظام جمهوري اسلامي هرگز به افراد اجازه دست درازي به بيت المال را نخواهد داد، گفت: اقدام سريع و دقيق نيروهاي سپاه پاسداران در دستگيري علي رستگار مديرعامل معزول شده بانك ملت قابل تقدير و نشانه هوشياري و صلابت هميشگي اين نيرو در حفظ و پاسداري از اين مملكت است.
 
گفتنی است‌ علی رستگار مدیرعامل معزول بانک ملت، یکی از مدیرانی بود که در جریان افشای حقوق‌های نجومی مدیران دولتی و بانکی از سمت خود استعفا داده بود.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 434323

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/434323/اقدام-موقع-هوشيارانه-سپاه-دستگيري-مديرعامل-معزول-بانك-ملت-قابل-تقدير

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir