فرماندار شهرستان خاش:

هفته دولت امسال 80 پروژه با اعتباري بالغ بر 220 ميليارد ريال در شهرستان خاش به بهره برداری می رسد

4 شهريور 1395 ساعت 11:53

فرماندار شهرستان خاش گفت: در هفته دولت امسال 80 پروژه مختلف عمرانی، خدماتی، کشاورزی، دامی، آموزشی، راه روستایی و غيره در بخش هاي مركزي، نوك آباد و ايرندگان با اعتباري بالغ بر 220 ميليارد ريال به بهره برداری می رسد.


محمداكبر چاكرزهي در خصوص طرح های هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه سربلندی ایران اسلامی وابسته به اثبات کارآمدی نظام اسلامی است، اظهار كرد: هفته دولت فرصتی  مغتنمي است براي پاسداشت خدمات نظام است و مدیران لایق، کاردان، دیندار و امین با مجاهدت مستمر در راستای تحقق آرمان‎های ارزشمند امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند.
 
وی با اشاره به پرورژه های آماده بهره برداری در هفته دولت در شهرستان خاش، افزود:  تعداد 80 پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، دامی، آموزشی، راه روستایی و غيره در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد .
 
چاکرزهی با اشاره به طرح هاي قابل افتتاح هفته دولت، تصريح كرد: طرح خدماتی و عمران شهری، 18 مركز جامعه سلامت و خانه بهداشت روستايي، طرح تعويض خطوط تمپ و گوهركوه، طرح آبخيزداري منطقه پتومتي، راه روستايي گزان جلي محمد آباد، مرمت قنوات روستاي ميرآباد و ايرندگان، كلنگ زني و افتتاح پايگاه هاي اورژانس بين راهي ايرندگان، كارواندر، تيغ آب، دشت رباط و شماره 2 شهرستان، روكش آسفالت محور خاش به ايرندگان و محور پليس راه به چاه سالار و دشت آبخوان، افتتاح مدرسه شش كلاسه مسكن مهر بسيجيان، طرح هاي خودكفايي خياطي و دامداري، افتتاح مركز آسيب شناسي و ترك اعتياد و افتتاح سيستم آبياري روستاي چاه شهي و تيغ آب از جمله برخي طرح هاي هفته دولت در شهرستان خاش است.
 
وي برق رساني روستاي سيه تلگاني و چاه ريگك و مسكن مهر بسيجيان، تبديل شبكه سيمي به كابل خود نگهدار و تعديل روشنايي نوك آباد و نيز افتتاح سالن هاي  چندمنظوره ورزشي روستاي اسكل آباد و دانشگاه پيام نور و ميدان واليبال و فوتبال ساحلي از ساير پروژه هاي هفته  دولت دانست.
 
به گفته ی فرماندار خاش با بهره برداری از این طرحها بیش از 20 هزار خانوار شهرستان خاش از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند می شوند و برای اجرای این پروژه ها افزون بر 220 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
 
وی بر پایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، تجلیل از کارکنان نمونه دولت، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهیدان، برگزاری همایش پیاده روی و اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های گرامی داشت هفته دولت در شهرستان خاش بر شمرد.
 
چاكرزهي اذعان كرد: شهیدان رجایی و باهنر دو اسوه و یار امام و انقلاب هستند و این دو شهید گرانقدر اخلاص در عمل را سرلوحه کار خود قرار دادند و با همین کار نام خود را در تاریخ ایران اسلامی جاودان کردند.
 
وي‌ با بيان اينكه ساده زیستی، روحیه خستگی‌ناپذیر کار و تلاش، استکبارستیزی و ولایت‌پذیری را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهيدان رجايي و باهنر است، اظهار كرد: شهیدان رجایی و باهنر در برابر جبهه نفاق و استکبار ایستادگی کردند و در این مقطع حساس نیز باید با همان روحیه با شهدا تجدید میثاق کنیم تا انقلاب همچنان مسیر پیشرونده خود را ادامه دهد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 434495

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/434495/هفته-دولت-امسال-80-پروژه-اعتباري-بالغ-220-ميليارد-ريال-شهرستان-خاش-بهره-برداری-می-رسد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir