۰
نرفتن نوجوانان به بحرین مصلحت نظام بود

می‌آبادی: سفر من به ریو شخصی بود/استعفای مهدوی هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است

دبیر فدراسیون هندبال گفت:مسئولان سیاسی کشور شرایط را سنجیدند و تصمیم گرفتند تا تیم نوجوانان به رقابت های قهرمانی آسیا نرود.
می‌آبادی: سفر من به ریو شخصی بود/استعفای مهدوی هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است
به گزارش سرویس ورزشی تفتان ما،فرامرز می‌آبادی  در مورد سفرش به ریو و تماشای رقابت‌های ورزشی در المپیک اظهار داشت: به هر حال دیدن المپیک برای هر کسی در هر جایگاهی افتخار محسوب می‌شود. من همیشه آرزو داشتم در مجموعه المپیک قرار بگیرم. خوشبختانه در این دوره مسابقات هندبال در سطح خوبی برگزار شد. البته من غیر از هندبال سعی کردم رقابت رشته‌های دیگر را که نمایندگان ایران در آن حضور دارند از جمله وزنه‌برداری، والیبال و ... را تماشا کنم.
وی ادامه داد: سفر من کاملا شخصی بود و حتی یک ریال هم از طرف فدراسیون برای این سفر هزینه نشد. با وجود اینکه سفر من به برزیل شخصی بود اما تلاش کردم تا از فرصت استفاده کنم و نکات زیادی را در مورد برگزاری مسابقات ورزشی یاد بگیرم. 
دبیر فدراسیون هندبال در خصوص استعفای ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون تصریح کرد: مهدوی سلامتی‌اش را برای هندبال گذاشته است. من در این مدت کنارش بودم و دیدم که با چه انگیزه‌ای کار می‌کند. مهدوی قبل از حضور در فدراسیون هم کمی مشکل داشت اما کار زیاد و شبانه‌روزی موجب تشدید بیماری‌اش شد که اوضاع را برای وی خطرناک کرد. به همین دلیل پزشکان اعلام کردند که وی باید استراحت کند و معالجه شود. البته هنوز استعفای مهدوی مورد موافقت مسئولان قرار نگرفته است. 
می‌آبادی در مورد عدم اعزام تیم هندبال نوجوانان به مسابقات آسیایی در بحرین عنوان کرد: ما از مدت‌ها قبل مجوز شورای برون‌مرزی را گرفته بودیم و تمام کارها را برای اعزام تیم انجام داده بودیم. اما باید توجه داشته باشیم سیاست‌های کلی نظام برای ما خیلی مهم است. زمانی که اعلام کردند ما نباید به رقابت‌های آسیایی اعزام شویم همه ناراحت شدند و حتی برخی از بازیکنان اشک ریختند اما مصلحت نظام را درک کرده و تلاش کردند با این موضوع کنار بیایند.
وی گفت: از اتفاقی که افتاده متاسف هستم چرا که معتقدم این تیم می‌توانست در مسابقات بحرین مقام بیاورد اما قطعا مسئولان سیاسی کشور شرایط را سنجیدند و این تصمیم را گرفتند و برای ما هم این سیاست‌ها قابل احترام است. با وجود اینکه ما مجوز شورای برون مرزی را گرفته بودیم اما در آخرین لحظات گفتند که نباید به بحرین برویم. چرا که بحث امنیت تیم مطرح بود و وزارت ورزش هم این موضوع را به ما ابلاغ کرد. 
دبیر فدراسیون هندبال ادامه داد: در یک سال و نیمی که مهدوی روی کار آمده است تمرکز ما روی تیم‌های پایه بود. به هر حال از این به بعد هم تلاش می‌کنیم تا از تیم نوجوانان حمایت کنیم و معتقدیم که آنها نباید رها شوند. چراکه 2 سال دیگر باید در رده جوانان برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.
انتهای پیام/فارس
 
دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 434571
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *