۰
رئيس ورزش و جوانان خاش حبرداد؛

رقابت هاي هندبال بانوان منطقه 6 کشور با قهرمانی تيم بخشداري مركزي خاش به پایان رسید + تصاوير

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: رقابتهای هندبال بانوان منطقه 6 کشور با قهرمانی تيم بخشداري مركزي خاش به پایان رسید.
رقابت هاي هندبال بانوان منطقه 6 کشور با قهرمانی تيم بخشداري مركزي خاش  به پایان رسید + تصاوير
عبدالغفور قلندرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در رقابتهای هندبال بانوان منطقه 6 کشور  كه به ميزباني شهرستان خاش برگزار شد، تيم بخشداري مركزي خاش بعنوان نماینده سیستان و بلوچستان در رده جوانان با شكست تيم كرمان مقام نخست را به دست آورد.  
وي تصريح كرد: همچنين تيم هاي كرمان و يزد به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند.
 
قلندرزهي گفت: اين رقابت ها برای نخستین بار با شرکت تیمهایی از استانهای یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان در سرسرای ورزشی شهدای گمنام خاش برگزار شد.
 
وي با بيان اينكه شهرستان خاش پايتخت هندبال استان است، خاطرنشان كرد: موفقیتهای بانوان ورزشکار خاشی در سطح استان در سالهای اخیر به ويژه رشته های هندبال، والیبال و فوتسال و سایر رشته ها، شهرستان خاش را بعنوان قطب ورزش بانوان مطرح كرده است.   
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش اذعان كرد: هدف از برگزاری این مسابقات وحدت، همدلی، انس و مودت در میان بانوان و در راستای تحکیم بنیه اعتقادی و معنوی آنان و ایجاد روحیه نشاط و ترغيب اين قشر از جامعه به انجام دادن ورزش ها، فعاليت هاي مناسب است.
 
وي اظهار کرد: ان شاالله با برگزاری نظیر این مسابقات در رشته های مختلف ورزشی دربین نوجوانان و جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای نهادینه کردن سه عامل اساسی:تحصیل، تهذیب ،ورزش جامعه عمل بپوشانیم.
 

.

.

.

انتهاي پيام/
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 434640
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *