صعود فرمانده كل ارتش به قله 4050 متري تفتان/ تیپ مستقل 288 خاش آماده مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی دشمن

20 مهر 1395 ساعت 8:18

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور و بازديد از تیپ مستقل 288 سرتیپ هاشمی زهی شهرستان خاش به قله 4050 متري تفتان نيز صعود كرد.


به گزارش تفتان ما، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از یگان های مستقر تیپ 288 زرهی شهرستان خاش بازدید کرد و از نزدیک در جریان آمادگی رزمی این یگان قرار گرفت.
 
وی همچنین در ادامه بازدید از این مکان نظامی؛ فرمانده کل ارتش در جریان این بازدید،از  بهداری کوی سازمانی امام حسن مجتبی(ع) نیز بازدید كرذ.
 
امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در پایان بازدید با خانواده ها و کارکنان پایور تیپ مستقل «288 سرتیپ سلیمان هاشم زهی» خاش دیدار و به مشکلات آنان گوش داد.
 
فرمانده کل ارتش در ادامه بازدید خود به همراه هيئت همراه به قله 4050 متري تفتان صعود كرد.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما،  تیپ مستقل «288 سرتیپ سلیمان هاشم زهی» خاش به لحاظ نیروهای مجرب نظامی و تجهیزات مطلوب در استان سیستان و بلوچستان کم نظیر است.
 
این تیپ مستقل با برخورداری از بخش های تجسسی و اطلاعاتی مستقل و تجهیزات ویژه آماده مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی دشمنان در این منطقه از کشور اسلامی است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 435001

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/435001/صعود-فرمانده-كل-ارتش-قله-4050-متري-تفتان-تیپ-مستقل-288-خاش-آماده-مقابله-گونه-تهدیدات-احتمالی-دشمن

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir