امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

اولياء و والدين نقش بسيار مهمي در تربيت فرزندان دارند/ حمله آل سعود به مردم بي گناه يمن محصول همكاري مشترك آمريكا، اسرائيل و آل سعود بود

23 مهر 1395 ساعت 15:52

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: اولياء و والدين نقش بسيار مهمي در تربيت فرزندان دارند و بايد با آموزش و پرورش همكاري كنند چرا كه آموزش و پرورش به تنهايي نمي تواند دانش آموزان را تربيت كند.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگران را به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: يكي از راه هاي تقواي الهي انجام واجبات و ترك محرمات است و محور اصلي نهضت امام حسين(ع) احياء فريضه مهم امر به معروف و نهي از منكر بود.
 
وي با بيان اينكه همگان بايد فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر را انجام دهند، تصريح كرد: درس آزادي، مبارزه با استكبار، احياي دين و ولايتمداري را امام حسين(ع) به همه جهانيان در واقعه عاشورا آموخت.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به روز نابينايان، گفت: همه مردم جامعه بايد به نابينايان توجه كنند و آنها را جزئي از افراد جامعه و خانواده بدانند و با انها به نحوي برخورد نكنند كه سبب شود آنها احساس پوچي و حقارت كنند.
 
وي با بيان اينكه ال سعود مردم مظلوم يمن را به خاك و خون كشيده، خاطرنشان كرد: آل سعود 700 نفر از مردم بي گناه و بي دفاع يمن را شهيد كرده و اين حركات توسط آمريكا و استكبار جهاني حمايت مي شود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه سازمان هاي ملل در مقابل تجاوز آل سعود به مردم يمن سكوت كرده است، گفت: جنايات فيجع و دردناك آل سعود در منطقه خشم و غضب بسياري از جهانيان را سبب شده كه بايد در اين خصوص سازمان هاي حمايت از حقوق بشر پاسخگو باشند.
 
وي با اشاره به فتنه 88، بيان كرد: ملت هميشه در صحنه و بيدار ايران اسلامي بايد بصيرت خود را افزايش دهند و نگذارند فتنه 88 بار ديگر تكرار شود و شعار "هیهات من الذله" را ادامه دهند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به روز پيوند اولياء و مربيان، اظهار كرد: اولياء و والدين بايد دانش اموزان را در خانواده تربيت كنند و با آموزش و پرورش همكاري كنند چرا كه اموزش و پرورش به تنهايي نمي تواند دانش اموزان را تربيت كند.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 435018

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/435018/اولياء-والدين-نقش-بسيار-مهمي-تربيت-فرزندان-حمله-آل-سعود-مردم-بي-گناه-يمن-محصول-همكاري-مشترك-آمريكا-اسرائيل

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir