امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

وزرا بجاي استعفاها و بازي هاي سياسي به فكر حل مشكلات و مطالبات مردم باشند/ آمادگي نيروهاي مسلح ايران حتي اجازه فكر دشمن براي تجاوز به اين كشور را نمي دهد

30 مهر 1395 ساعت 14:53

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: وزرا بجاي استعفاها و بازي ها و جريانات سياسي به فكر حل مشكلات و مطالبات مردم باشند و در راستاي محروميت زدايي برخي از روستاها و شهرها تلاش كنند.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمد پيري زاده در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، با بيان اينكه خط امام حسين(ع) خط بندگي و عدالت است، اظهار كرد: سوگواري براي سرور و سالارشهيدان امام حسين(ع) در احياء نهضت امام حسين نقش بسزايي داشت.
 
وي با تاكيد بر بجاآوردن نماز اول وقت، تصريح كرد: امام حسين(ع) حتي در صحنه و ميدان جنگ و قيام كربلا نماز اول وقت خود را ترك نكرد و ما هر لحظه مورد حمايت پروردگار هستيم و هيچ كس چيزي از خود ندارد و هرچه هست از پروردگار متعال است.
 
حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به روز تاسيس سازمان ملل، گفت: تاسيس اين سازمان جهت حمايت از كشورهاي مظلوم بود اما متاسفانه اكنون در دست چند كشور زورگو است و هيچگونه حمايت و دفاعي از مظلومان و ستمديدگان انجام نمي شود و بايد جامعه جهاني براي اين مشكل چاره انديشي كنند و قوانين آن را اصلاح و ويرايش كنند.
 
وي با اشاره به نشست نخبگان با رهبر فرزانه انقلاب، خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري در اين نشست فرمودند: "جوان  نخبه ما باید انقلابی بوده و مرعوب قدرت‌های جهان نشود و با شتاب در عرصه تولید علم حرکت کند و امروز شاهد هستیم که نخبگان ما شاخص‌های علمی را در بخش‌های مختلف بالا برده‌اند ولی باید تلاش‌های بیشتری صورت گیرد".
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش افزود: بدون شك افزايش جايگاه علمي كشور ايران اسلامي يك ضرورت و لازمه مهم است و نبايد متوقف شود بلكه بايد هر روز پيشرفت كند و به طوري كه نخبگان مايوس و نااميد نشوند و رهبري فرمودند: "لحظه‌ای از دفاع از جامعه علمی و نخبگان کشور کوتاه نمی‌آیم".
 
وي با اشاره به ابلاغ سياست هاي انتخاباتي مقام معظم رهبري، گفت: انتخابات بر پايه اخلاق و دين است و عدالت در اين انتخابات حرف اول را ميزند و بايد نظارات جامعهي بر آن باشد تا مبادا مشكلي ايجاد شود.
 
حجت الاسلام پيري زاده اذعان كرد: رهبر فرزانه انقلاب در اين سياست ها ارتقاي سلامت انتخابات و قانون گرايي را مورد تاكيد فرمودند و بايد در اين راستا تمامي مسئولان و دستاندركاران انتخابات اين سياست ها را سرمشق و الگو قرار دهند تا شاهد انتخاباتي سالم و بدون دغدغه باشيم.
 
وي با بيان اينكه سپاه پاسداران در كنار ساير ارگان هاي عملياتي و نظامي اقدامات بسيار خوبي را براي سازندگي و امنيت كشور انجام مي دهند، تصريح كرد: اين نهاد مردمي و انقلابي در سال 79 به دستور رهبر فرزانه انقلاب كارهاي سازندگي را در كشور آغاز كرد و به روستاها رفتند و به مردم خدمت رساني مي كردند و تا امروز اين كارها ادامه دارد.
 
حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به عمليات آزاد سازي موصل، گفت: موضع ايران اسلامي در قضيه آزاد سازي موصل درحقيقت حمايت از دولت قانوني عراق است و داعش در حال سقوط است و آمريكا نيز در آن سو مثل هميشه به دنبال تفرقه و جدايي است و اميدواريم روزي شاهد پيروزي محور مقاومت و حزب الله باشيم.
 
وي با تبريك هفته ملي سلامت زن، اذعان كرد: سلامت جسمي و روحي زنان در اسلام بسيار مورد تاكيد بوده و در قران كريم نيز در اين خصوص آيات بسياري آمده است كه اين سلامت درحقيقت در گرو رعايت حجاب و عفاف است و در پروردگار در قرآن كريم در اين خصوص مي فرمايد:" ای پیامبر! به زنان و دختران خود و به زنان مؤمنان بگو، که پوشش‌های خود را بر خویش فروتر گیرند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند، نزدیک‌تر است."
 
حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به فرارسيدن هفته تربيت بدني و ورزش، اظهار كرد: مردم و شهروندان بايد در حفظ و پويايي سلامت خود كوشاباشند و اين مهم تنها با ورزش و تغذيه مناسب امكان پذير است و ورزش سلامتي و شادابي را در كشور ايجاد مي كند و لذا بايد مسئولان ورزش به اين اصول توجه داشته باشند و براي سلامت افراد جامعه تلاش كنند.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 435033

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/435033/وزرا-بجاي-استعفاها-بازي-هاي-سياسي-فكر-حل-مشكلات-مطالبات-مردم-باشند-آمادگي-نيروهاي-مسلح-ايران-حتي-اجازه-دشمن-براي-تجاوز-كشور-نمي-دهد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir