۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

سازمان ملل دست نشانده و نوكر استكبار جهاني است/ طبق سند ابلاغي رهبري؛ انتخابات اسلامي بايد بر پايه اخلاق و فرهنگ اسلامي باشد

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: سازمان ملل خادم، مجري مقاصد، دست نشانده و نوكر استكبار جهاني و آمريكاي جنايتكار و بي رحم است و تنها اهداف غرب را پيگيري و دنبال مي كند و اين سازمان هرگز به فكر دفاع از ستمديدگان و مظلومان نيست.
سازمان ملل دست نشانده و نوكر استكبار جهاني است/ طبق سند ابلاغي رهبري؛ انتخابات اسلامي بايد بر پايه اخلاق و فرهنگ اسلامي باشد
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: دوري از گناه و رعايت تقواي الهي حلال مشكلات ملت است و بايد به اين نكته مهم توجه و اهتمام ورزيم.
 
وي با اشاره به آغاز مرحله دوم و حضوري سرشماري، تصريح كرد: شهرونداني كه به صورت اينترنتي ثبت نام كرده اند كدرهگيري خود را آماده داشته باشند و در زمان حضور ماموران آمارگير ارائه دهند.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه مسئولان بايد به مسئله مهم و حياتي قاچاق توجه كنند، گفت: نبايد به غرب خوش بين باشيم چرا كه با اين اقدام با دستان خود كارخانه ها و توليدات داخلي را متوقف ميكنيم و اين وضعيت و بيكاري كشور به ضرر ملت است.
 
وي با اشاره به نشست رهبر انقلاب با نخبگان، بيان كرد: مقام معظم رهبري در اين نشست فرمودند:"جوانان نخبه هدایای نفیس الهی و امانتی در دست مسؤولان هستند" مسئولان بايد اين بيانات رهبر فرزانه را سرلوحه كار خود قرار دهند و به آنها توجه و اعتماد كنند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: مسئولان به اين نكته توجه كنند كه ايران اسلامي به وسيله اين نخبگان در نانو جزء 6 كشور برتر در دنيا هستند و با اسلحه ايمان و ولايت نخبگان توانستند موشك قاره پيما اختراع كنند.
 
وي با اشاره به ابلاغ سياست هاي انتخاباتي توسط رهبر انقلاب، خاطرنشان كرد: اين سند در 18 ماده بود و عدالت محوري، افزايش آگاهي، شفاف سازي مالي و سلامت انتخابات از ممترين محورهاي آن بود.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به مسئله سازمان ملل، اذعان كرد: سازمان ملل در راستاي خواسته ها و درخواست هاي استكبار حركت مي كند و هميشه حرفها و دستورات آمريكا و اسرائيل را انجام مي دهد و هيچ حمايت و دفاعي از مردم مظلوم و بي دفاع و ستمديده نمي كند.
 
وي گفت: رهبر انقلاب در خصوص سرنوشت سازمان ملل مي فرمايند:" سازمان ملل مجری ابرقدرت‌ها شده زیرا حق وتو به معمای نادیده گرفتن حق کشورهای دیگر است".
 
مولوي شهنوازي با اشاره به فرارسيدن هفته زن و سلامت، بيان كرد: اسلام به مسئله زن بسيار تاكيد كرده است و توليد نسل درست از دامن اين زنان است و بايد طبق دستورات پروردگار و آيات و روايات به اين قشر از جامعه بسيار توجه شود.
 
وي با اشاره به برگزاري رزمايش نيروي هوايي ارتش، تصريح كرد: اين رزمايش يك دلگرمي و آرامش براي منطقه بود و موجب نااميدي و ياس دشمنان شد و آنها هرگز  حتي فكر تجاوز و حمله به ايران را نخواهند كرد.
 
مولوي شهنوازي با تاكيد بر مسئله اقتصاد مقاومتي، گفت: متاسفانه شعار مهم "اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل" فقط در تيترها و روزنامه ها و در ديوار و شهر ها نصب شده اما از تحقق عيني آن خبري نيست.
 
وي با اشاره به افشاگري امام خميني(ره) عليه كاپيتولاسيون، اذعان كرد: لايحه ي كاپيتولاسيون سند بردگي ملت است و نبايد اجازه دهيم اين سند از تاريخ ايران اسلامي فراموش شود زيرا ايران اسلامي همچنان دشمن دارد و بايد در مقابل زياده خواهي استكبار ايستادگي كند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به فرارسيدن هفته كتاب و كتابخواني، افزود: كتاب دوست و يار و ياور ملت است و هرفردي كه در جامعه به جايگاهي رسيده با مدارج علمي و مطالعه كتاب بوده و مسئولان نيز بايد نسبت به تجهيز و به روز كردن كتابخانه هاي شهرستان خاش اقدام كنند.
 
وي با تبريك فرا رسيدن هفته تربيت بدني و ورزش، اظهار كرد: ورزش براي تندرستي روح و جسم بسيار ضروري و مهم است و صحت و سلامتي انسان درگرو ورزش است كه متاسفانه در جامعه كنوني به دليل مشكلات روزمره بسياري از افراد از ورزش فاصله گرفتند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 435034
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *