۰
گزارش از دشمنی آشکار صدای آمریکا و تلاش برای بی ارزش جلوه دادن جامعه قرآنی؛

ماجرای مجری فاسد صدای آمریکا و مشکلات اخلاقی اش/ سلیمی:نباید بگذاریم که بر جلسات قرآنی اهانت شود/ زکی لو: قرآن کریم،بهترین ابزار برای مقابله با دشمن است

این روزها صدای آمریکا با اتهام زنی به “سعید طوسی” یکی از قاریان کشورمان، سعی در تخریب ارزش های جامعه قرآنی کشور دارد و مجری این برنامه به دلیل تعرض به «الهام ستاکی» در آن رسانه به عنوان مجری فاسدلقب گرفته است و قصد دارد تا جامعه قرآنی را جامعه ای بی ارزش جلوه دهد.
ماجرای مجری فاسد صدای آمریکا و مشکلات اخلاقی اش/ سلیمی:نباید بگذاریم که بر جلسات قرآنی اهانت شود/ زکی لو: قرآن کریم،بهترین ابزار برای مقابله با دشمن است
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، رسانه‌های وابسته به دشمنان ملت ایران، همواره در آرزوی اختلاف‌آفرینی و ایجاد بحران در کشورمان به روش‌های مختلف هستند ویکی از مهمترین روش‌های رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه در بین مردم ایران، از بین بردن اعتقادات دینی و مذهبی و همچنین ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و بدبین کردن آنان به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
در این راستا، شبکه «صدای آمریکا» که با بودجه مستقیم وزارت امور خارجه آمریکا فعالیت می‌کند و در واقع رسانه دولت ایالات متحده است، طی گزارشی به نقل از رادیو ملی آمریکا (NPR) تلاش نموده است تا اقدام دیگری را در جهت بدبین کردن مردم به جامعه قرآنی کشور انجام دهد. در روزهایی که بازار افشاگری‌های اخلاقی در رقابت های انتخاباتی آمریکا داغ است و مردم دنیا هر روز منتظر شنیدن یک فساد اخلاقی جدید در مناظرات انتخاباتی و یا رسانه‌های کشورشان از نامزدهای فاسد ریاست جمهوری آن کشور هستند، تلویزیون صدای آمریکا برنامه یک ساعته خود را به طرح موضوع پرونده قضایی یک قاری ایرانی اختصاص داد، آن هم با حضور یک مجری بدنام که نامش مدت‌ها به دلیل تعرض به یک مجری تازه‌کار به تیتر اخبار رسانه‌ها مبدل شده است!

مجری فاسد صدای آمریکا و اهانتش به جامعه قرآنی کشور

در همین راستا، «عباس سلیمی»، از قاریان پیشکسوت در یادداشتی در واکنش به حرف و حدیث ها درباره ی پرونده ی «سعید طوسی» در برنامه ی «صدای آمریکا»، ضمن اشاره به افشاگری هایی درباره ی تجاوز به «الهام ستاکی» در آن رسانه؛ تخریب اخیر را متوجه قرآن دانست، «پرونده قاری ایرانی بهانه است!». وی معتقد است که روال جاری این برنامه یک ساعته شبکه تلویزیونی صدای آمریکا که با بودجه ۷۵ میلیون دلاری سنای این کشور به فعالیت می‌پردازد، نشان داده که ماموریت این برنامه تلویزیونی یک ساعته عموما با هدف ترور شخصیت‌ها و مسئولان و چهره‌های مختلف ایرانی با بهره‌گیری از عملیات روانی و تخریب باورهای دینی و اهانت به مردم ایران و مقابله با نظام اسلامی، تعریف و طراحی شده است.

وی ادامه می دهد: در لفاظی‌های مکرر، این مجری که توسط همکارانش به عنوان مجری فاسد لقب گرفته است، به طور سلسله‌وار، شاگردان قرآن، نخبگان قرآنی، نوجوانان علاقه‌مند به قرآن در ایران را مورد اهانت و افترا قرار می‌دهد تا برنامه مرحله به مرحله، به پیش رفته و اسنادی را که ادعا می‌شود از پرونده قاری ایرانی به دست رسیده، برملا شود.

سلیمی می افزاید: در این میان‌بُر شبکه ضد انقلابی که بازتاب‌دهنده صدای دشمن است، هیچ جای تعجب نیست که اتهام بزند و تخریب کند و قاری ایرانی را به نظام و دیانت مردم ایران پیوند دهد تا همه را در این تنور آتشین اتهام یکجا بسوزاند که عداوت این شبکه و حامیانش برای هر ایرانی غیرتمندی آشکار است.

وی در پایان خاطر نشان می کند: هوشیار باشیم در این میانه باید تلاش کنیم مبادا بر دامن قرآن و جلسات قرآن و نیز نظام مبتنی بر قرآن گرد اهانت بنشیند که این خواست دشمن است و قصد دارد با استفاده از این موج ایجاد شده به انتقام گیری بپردازد.

سعید طوسی اتهامات خود را رد کرد

سعید طوسی پیامی را پیرو انتشار خبری در رسانه‌های مجازی در اختیار خبرگزاری ایکنا گذاشته است.

وی در این پیام آورده است: مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به درد همان فیلم های سینمایی می‌خورد.اینجانب تاکنون به دلیل جلوگیری از هتک آبروی جامعه قرآنی سکوت کرده‎ام، اما از این پس به همین دلیل و برای حفظ حیثیت خود در جامعه قرآنی در مقابل این هتاکی ها و پرده دری‌ها، اقدامات قانونی خود را از طریق محاکم صالحه قضایی انجام خواهد داد و ان شا الله و به فضل الهی همانطور که وعده الهی در آیات کریمه صدور این سخنان و در جریان تهمت زنی به اهل بیت پیامبر اکرم(ص)(قضیه افک)، خیر مؤمنان و شناخت دشمنان و منافقان در جامعه اسلامی است، از این امتحان و آزمایش الهی سربلند بیرون خواهم آمد.

قرآن کریم،بهترین ابزار برای مقابله با دشمن است
این روزها صدای آمریکا با اتهام زنی به سعید طوسی، سعی در تخریب ارزش های جامعه قرآنی کشور دارد و از همین رو با تعدادی از قاریان بین الملی در خصوص اثرات قرآن کریم در جامعه و نقش آن در دشمن شناسی پرداختیم.

مجید زکی لو،قاری بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار « تهران نیوز» با اشاره به اینکه امروزه در جهانی زندگی می کنیم که انواع و اقسام آفت ها و آسیب ها، ترفندهای دشمنان اسلام و قرآن وجود دارد و اگر می خواهیم با این ها مقابله کنیم هیچ راهی جز تمسک به قرآن کریم نداریم، گفت: پیامبر عظیم الشان می فرمایند: وقتی فتنه ای مانند پاره ای از شب بر شما هجوم می آورند به قرآن کریم پناه ببرید.

وی افزود: برای آنکه هر پدری به خانواده خودش توجه کند و طبق سفارش قرآن کریم هر فرد خودش و خانواده اش را از آتش جهنم حفظ کند، راهی جز عمل به آیات الهی و پیاده کردن آن در زندگی و خانواده نیست و اگر جامعه ای این طور عمل کند از آسیب های فرهنگی و اجتماعی مصون می ماند.

معضلات فرهنگی و اجتماعی در سایه غفلت از قرآن 
محمدرضا ابوالقاسمی، قاری و داور بین المللی قرآن کریم در گفتگو با « تهران نیوز» با بیان اینکه برخی از معضلات فرهنگی و اجتماعی که جوانان به آن مبتلا شده اند به دلیل کارکرد رسانه های مجازی و ماهواره ای است، گفت:برخی از مسئولین ما آن طور که باید مروج قرآن کریم باشند، عمل نکردند و سمت وسوی جوانان به طرف فضاهای مجازی کشیده شده است که اغلب این فضاها انسان را به انحراف می کشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر آن چیزی که قرآن و پیامبر اسلام گفته اند اعمال شود ودر جامعه رواج پیدا کند، سمت و سوی جوانان وحتی افراد مسن جامعه ی ما به سمت قرآن و اسلام خواهد رفت.

برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ قرآنی و اثرگذاری در جامعه

سیدمهدی سیف، استاد و داور بین المللی قرآن کریم در گفتگو با « تهران نیوز» با انتقاد از عملکرد برخی از خواص و لزوم توجه و تعمیق آیات قرآن کریم اظهار داشت: ما برنامه هایمان طوری که باید شایسته باشد نیست بر همین اساس قرائت، درک و فهم باید طوری طراحی شود که بزرگ ترین اثر را در همه جامعه اسلامی و به ویژه خانواده بگذارد.

وی افزود: ما اگر بخواهیم که قرآن بر روی ما اثر بگذارد باید آموزش، درک و فهم آن ارتباط مستمر با قرآن باز تعریف شود و با یک نگاه تخصصی و ویژه وجود داشته باشد یعنی طوری قرآن بخوانیم که متأثر شویم تا این ارتباط مثتمر باشد و هر روز با قرآن باشیم تا بزرگترین اثر را بر روی خانواده بگذارد.
انتهای پیام
پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 435061
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *