فرمانده مرزبانی کشور:

کشوری که تفکر ولایی دارد آسیب‎پذیر نیست/ خدمت به مناطق محروم روحیه جهادی و استکبارستیزی را تقویت می‎کند

6 آبان 1395 ساعت 13:36

فرمانده مرزبانی کشور گفت: خدمت قوای مسلح به مناطق محروم روحیه جهادی، ولایی و استکبارستیزی را در انسان تقویت می‎کند و کشوری که چنین تفکر ارزشی دارد هیچ وقت آسیب پذیر نیست.


به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در گفتگو با خبرنگار جام روز با اشاره به بازدید از مرزهای مشترک ایران و افغانستان در شرق کشور و سفر به بخش سمیع آباد تربت جام بیان داشت: فعالیت های بهداشتی درمانی ارتش در قالب بیمارستان صحرایی خدمت کوچکی به محرومین است.
وی افزود: کشوری که تفکر ولایی دارد آسیب پذیر نیست قبل از انقلاب تفکر خدمت و مردم یاری وجود نداشته است خدمات و فعالیت های مردم یاری ارتش در راستای اهداف اصلی انقلاب و بر گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است که بدست معمار کبیر انقلاب بنا شده است.
رضایی تصریح کرد: ما همه ما مدیون امام (ره) و شهیدان انقلاب هستیم که ثمره تفکر آن عزیز سفر کرده و همچنین رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا تاکید براتحاد، انسجام، وحدت برادران شیعه و اهل سنت و قوای مسلح خدمت گزار و مردم محور است.
فرمانده مرزبانی کشور خاطرنشان کرد: خدمت قوای مسلح به مناطق محروم و بویژه مرزبانان روحیه جهادی، ولایی و استکبارستیزی را در انسان تقویت می کند و کشوری که چنین تفکر ارزشی دارد هیچ وقت آسیب پذیر نیست.
انتهای پیام راه دانا 


کد مطلب: 435071

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/435071/کشوری-تفکر-ولایی-آسیب-پذیر-نیست-خدمت-مناطق-محروم-روحیه-جهادی-استکبارستیزی-تقویت-می-کند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir