۰
نماینده زاهدان مطرح کرد:

عجیب است که روحانی فعالان براندازی نظام را به عنوان وزیر معرفی می کند/ فرهنگیان از ما خواستند که به دانش آشتیانی رأی ندهیم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: دانش آشتیانی به جز مسئله فتنه از بدنه آموزش و پرورش نیز نیست و چند روز گذشته فرهنگیان زیادی زنگ زدند و گفته اند که به ایشون رای ندهید چون ایشون آموزش و پرورش و بدنه آن را نمی شناسد.
عجیب است که روحانی فعالان براندازی نظام را به عنوان وزیر معرفی می کند/ فرهنگیان از ما خواستند که به دانش آشتیانی رأی ندهیم
به گزارش سرویس سیاسی تفتان ما  در روزهای گذشته پس از آن که اعلام شد که وزرای 3 وزارت خانه دیگر با دولت به صورت وزیر همکاری نخواهند کرد، 3 گزینه برای وزارتخانه های مذکور از سوی دولت مطرح شد.
 
در این میان انتقاداتی به سوابق برخی از گزینه های پیشنهادی مطرح شد. از عدم دارا بودن تخصص و سوابق مرتبط و همچنین حضور برخی از این گزینه ها در فتنه 88 از جمله مواردی است که برای این گزینه ها مطرح می شود.
 
بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری موضوع فتنه یکی از مهم ترین مسائلی است که بایستی همواره به آن توجه کرد. با توجه به این تاکیدات رهبر معظم انقلاب، آنچه که در موضوع رای اعتماد به گزینه های پیشنهادی وزارتخانه ها نیز بایستی توجه شود سوابق این افراد در فتنه 88 است.
 
در همین خصوص حسینعلی شهریاری در گفتگو با  مرصاد، اظهار داشت: قبلا هم مصاحبه کرده ام و گفته ام که ما به کسانی که در فتنه فعال بوده اند قطعا رای نخواهیم داد. ولی این مسئله به کلیت مجلس بر می گردد و باید مراقبت کرد.
 
وی افزود: مهم تر از همه  کسی که باید پیرو رهبری باشد و دستورات حضرت آقا را به طور دقیق رعایت کند رئیس جمهور است. انسان از اینجا نگران می شود که آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور مملکت با اینکه مقام معظم رهبری بارها تاکید داشته اند که مسائل فتنه هرگز نباید فراموش بشود و باید مراقب بود، چطور باز افرادی که بعضی های آن ها در فتنه 88 به طور جدی فعال بوده اند به عنوان وزیر معرفی می کند.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: امیدواریم که نماینده ها نیز به وظیفه قانونی خودشان درست عمل کنند.
 
وی در خصوص دانش آشتیانی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و سوابق او در فتنه 88 گفت: دانش آشتیانی به جز مسئله فتنه از بدنه آموزش و پرورش نیز نیست و چند روز گذشته فرهنگیان زیادی با ما تماس گرفتند و گفته اند که به ایشان رای ندهید چون ایشان آموزش و پرورش و بدنه آن را نمی شناسد.
 
وی گفت: بعید می دانم که ایشان رای بیاورد چون آموزش و پرورشی ها همه نگران هستند.
انتهای پیام/مرصاد
شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 435085
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *