بنا بر ادعای رسانه‌های انگلیسی

کهکشانی‌ها به دنبال مربی سفیدپوشان لندن/ آینده زیدان چه می‌شود؟

9 آبان 1395 ساعت 11:16

با توجه به درخشش رئال زیر نظر مربی فرانسوی خود، امروز خبر علاقه‌مندی سران این باشگاه به مربی آرژانتینی تاتنهام، مطبوعات را فرا گرفت.


به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، برخی از رسانه‌های انگلیسی به ویژه میرر امروز گزارشی منتشر کردند در آن خبر از احتمال جدایی زیدان از رئال مادرید به چشم می‌خورد.   سفیدپوشان مادریدی توانستند شب گذشته در هفته دهم لالیگا تیم آلاوز را گل‌باران کنند. 
رونالدو پس از روزهای ناکامی دوباره به اوج خود بازگشت و هت‌تریک دیگری را به ثبت رساند.موراتا نیز نشان داد از بنزما زهردارتر است و می‌تواند در ترکیب اصلی قرار گیرد. 
حال با توجه به درخشش این تیم مادریدی و قرار گرفتن در صدر جدول، شایعه علاقه‌مندی سران قدرتمند باشگاه به مائوریسیو پوچتینو در مطبوعات قوت گرفت.
طبق اظهارات دنی لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، رئال‌مادرید قصد دارد در صورت عدم موفقیت زیدان، مربی سفیدپوشان لندنی را جایگزین وی کند. 
این مربی آرژانتینی که در «وایت هارت لین» بسیار موفق بوده گزینه اصلی فرگوسن برای جایگزینی لویی فان‌خال در یونایتد بود که سران باشگاه لندنی این اجازه را ندادند. پس از این اتفاق، مورینیو هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت. 
حال پوچتینو که تابستان امسال قراردادی 5 ساله بسته آیا می‌تواند به تیم قدرتمند مادریدی بپیوندد؟ 
لوکاس پرز، رئیس باشگاه کهکشانی سخت به دنبال قهرمانی در لالیگا است و اگر مربی فرانسوی خود نتواند به این هدف نایل شود احتمال برکناری وی وجود دارد. 
زیدان که با شش ماه مربی‌گری در این تیم توانست یازدهمین قهرمانی لیگ قهرمانان را به ارمغان آورد می‌داند که رئال‌مادرید به مربی خود رحم نمی‌کند و باید تمام تلاش خود را برای به دست آوردن جام انجام دهد.
انتهای پیام/فارس


کد مطلب: 435127

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/435127/کهکشانی-ها-دنبال-مربی-سفیدپوشان-لندن-آینده-زیدان-می-شود

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir