۰
سوریه حریف آسانی نیست

حقیقی: اشتباه است اگر از حالا صعودمان را قطعی بدانیم/ با آمدن تاج مشکلات گذشته را نداریم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، دیدار مقابل سوریه را به هیچ عنوان آسان نیست.
حقیقی: اشتباه است اگر از حالا صعودمان را قطعی بدانیم/ با آمدن تاج مشکلات گذشته را نداریم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ماعلیرضا حقیقی قبل از آغاز تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: اردوی جدید تیم ملی با هشت بازیکن آغاز شده است و فعلاً با این نفرات ادامه می‌دهیم تا ان‌شاءالله قبل از سفر به مالزی جمع‌مان کامل شوند و با تیمی تکمیل شده راهی این اردو خواهیم شد.
وی در ادامه افزود: بازی با گینه قبل از دیدار با سوریه می‌تواند یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی باشد. ما هرگز نباید فکر کنیم که بازی آسانی را مقابل سوریه پیش‌رو داریم.
حقیقی با بیان اینکه برخی‌ها نباید فکر کنند سوریه تیمی ضعیف است، تصریح کرد: به اعتقاد من، ما یکی از سخت‌ترین بازی‌های‌مان را در مالزی با سوریه انجام خواهیم داد. معمولاً چنین بازی‌هایی که بازیکنان و عوامل بیرونی حریف را دست‌کم می‌گیرند واقعاً سخت است. ما باید به مانند دیدار‌های قبل با انجام تمرینات خوب در بهترین شرایط خود را آماده بازی با سوریه کنیم.
دروازه‌بان تیم ملی در واکنش به این مسئله که برخی فکر می‌کنند صعود تیم ملی به جام جهانی تا حد زیادی قطعی شده است، خاطرشنان کرد: قطعاً این فکر اشتباه است. به نظر من الان همه تیم‌های گروه شانس صعود دارند. حتی تیمی مثل چین با تغییر سرمربی خود در بازی‌های برگشت برای صعود خواهد جنگید. ما باید طرز تفکرمان را عوض کرده و تا پایان بازی‌ها دست از تلاش بر نداریم.
وی همچنین  با اشاره به حواشی پیرامون تیم ملی نیز گفت: به نظر من در روز‌های فیفا حتماً باید بازی دوستانه داشته باشیم، چرا که در سال فقط چهار و پنج روز فیفا داریم و حیف است که در این تاریخ‌ها تیم ملی به میدان نرود.
حقیقی خاطر نشان کرد: ما باید از این تاریخ‌ها به نحو احسن استفاده کنیم. من نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها در مورد اردو‌ها و بازی‌های تیم ملی مطرح می‌شود. البته باید تأکید کنم که با آمدن تاج خیلی از مشکلات گذشته را نداریم، اما امیدوارم مشکلات موجود هم به زودی حل شود تا تیم ملی در شرایط مناسب خود را آماده بازی‌ها و صعود به جام جهانی روسیه کند.
انتهای پیام/تسنیم
 
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 435201
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *