۰
دبیر علمی بیست و ششمین کنگره چشم پزشکی مطرح کرد

گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران/لزوم استفاده از تکنولوژی روز در چشم پزشکی

دبیر علمی بیست و ششمین کنگره چشم پزشکی گفت: رشته چشم پزشکی وابسته به استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز است و برای اعمال جراحی چشم،باید از خدمات پاراکلینیک استفاده کنیم.
گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران/لزوم استفاده از تکنولوژی روز در چشم پزشکی
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، حمیدرضا جهادی حسینی در آستانه برگزاری بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی، اظهارداشت: در بخش علمی کنگره چشم پزشکی، 5 گروه تخصصی انجمن شامل قرنیه، شبکیه، استرابیسم و...، همکاری داشته‌اند تا بتوانیم این کنگره را پربارتر برگزار کنیم.
 
وی در تشریح بخش‌های علمی کنگره، گفت: سخنرانی‌های اصلی کنگره شامل 17 سخنران خارجی از اروپا، آمریکا و کانادا خواهیم داشت به همراه 9 سمپوزیوم علمی و 29 کارگاه علمی و همچنین دو جشنواره فیلم و عکس چشم پزشکی در طول برگزاری کنگره برپا خواهد شد.
 
حسینی با اشاره به ارسال 245 مقاله به بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی، افزود: مقالات برتر به صورت سخنرانی و پوستر در کنگره ارائه می شود.
 
وی همچنین از برگزاری سمپوزیوم پرستاری و پاراکلینیک در چشم پزشکی خبر داد و گفت: چشم پزشکان برای ارائه خدمات درمانی، نیازمند همکاری گروه پرستاری و پاراکلینیک هستند.
 
دبیر علمی بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی، با تاکید بر اینکه رشته چشم پزشکی وابسته به استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز است، تصریح کرد: برای اعمال جراحی چشم،باید از خدمات پاراکلینیک استفاده کنیم.
 
حسینی به پیش برنامه یک روزه قبل از برگزاری کنگره اشاره کرد و افزود: در روز 22 آذر، گروه‌های تخصصی چشم پزشکی گردهم می آیند و درباره موضوعات مربوط به حوزه تخصصی خود بحث و تبادل نظر می‌کنند.
 
به گفته وی، برنامه علمی چشم پزشکان جوان نیز در روز پیش کنگره برگزار می شود.
 
دبیر علمی بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی، در ادامه از همکاری نهاد بین المللی ICO با انجمن چشم پزشکی ایران در برگزاری کنگره خبر داد و افزود: این نهاد بین المللی چشم پزشکی، دو کارگاه علمی را برای ما برگزار می کند.
 
بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران از 22 تا 25 آذر 95 در مرکز همایش‌های رازی برگزار می شود.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 435272
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *