۰
اشکان دژاگه:

باید تمام تمرکز خود را روی بازی سوریه بگذاریم/ در تمام دقایق بازی برتر از کره بودیم

هافبک تیم‌ملی کشورمان در مصاحبه خود با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت که باید تمام تمرکزشان برای بازی برابر سوریه باشد.
باید تمام تمرکز خود را روی بازی سوریه بگذاریم/ در تمام دقایق بازی برتر از کره بودیم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان مااشکان دژاگه، هافبک تیم‌ملی کشورمان پیش از دیدار با سوریه در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت که باید تمام تمرکز خود را برای دیدار سوریه بگذارند.
دژاگه در مصاحبه با سایت AFC گفت: به نظرم ما دو بازی بسیار سخت برابر ازبکستان و کره جنوبی را پشت سر گذاشتیم اما باید قدم به قدم جلو برویم و بازی بسیار سختی را برابر سوریه پیش رو داریم.
وی افزود: سوری‌ها نیز اصلا حریف آسان و دست و پا بسته‌ای نیستند. باید برای بازی پیش رو تمرکز کنیم و باید مانند دیدار برابر کره جنوبی بازی کنیم. به نظرم ما در شرایط خوبی به سر می‌بریم اما بازی‌ها و امتیازات زیادی را پیش رو خود داریم. باید قدم به قدم جلو برویم و بازی برابر سوریه بسیار سخت خواهد بود.
هافبک جنگنده کشورمان در ادامه درباره بازی با کره جنوبی گفت: به نظرم در بازی برابر کره جنوبی از اول بازی تا آخر خیلی خوب بازی کردیم. همیشه بازی برابر کره سخت بود زیرا آنها تیمی بازی می‌کنند. خوشحالم که در این دیدار خوب بازی کردیم و توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.
به گزارش فارس اشکان در پایان گفت: ما در تیم خود بازیکنان جوان زیادی داریم. آنها نیاز دارند که به تدریج و کم کم تجربه کسب کنند اما ما در تمام بازی‌ها تمام تلاش خود را کردیم و به نظرم از بازی اول تا کنون روز به روز بهتر شدیم.
تیم‌ملی کشورمان در تاریخ 25 آبان به مصاف تیم ملی سوریه می‌رود.
 
 
انتهای پیام/دانا
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 435297
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *