۰
وب سایت «حریم آسمانی» نوشت:

چادر ملی اندامی رسید!

چادر ملی اندامی رسید دور زدن ممنوع… چادر ملی اندامی رسید!
چادر ملی اندامی رسید!
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما  سلام
.
.
.
چادر ملی اندامی رسید

دور زدن ممنوع… چادر ملی اندامی رسید!
 
حتما به این نوشته پشت بعضی از ویترین های مغازه ها برخورد کرده اید که چادر اندامی رسید.
 
و حتما تا به حال این جمله را هم شنیده اید فلانی فلانی را دور زد؟

شاید بگید چه ربطی داره، ولی اگه کمی دقت کنید می بینید کسانی که این چنین تبلیغاتی را برای چادر انجام می دهند و کسانی که از این چادر ها استفاده می کنند همون دور زدن است ولی نه دور زدن هم نوع خودشون، بلکه دور زدن خداوند و دین است. بعضی از این انسان ها داستان قوم یهود را به شکل جدید در حال نوشتن هستند. خداوند به قوم یهود گفت:
در روز شنبه ماهی نگیرید قوم یهود شنبه را تور پهن کردند و یکشنبه ماهی ها را جمع کردند.(2)
 
حال خداوند به زنان می فرماید: بدنتان را از مرد نامحرم بپوشانید؛ ولی بعضی ها که دوست دارند هم متدین باشند و هم به میل خودشان جواب دهند می روند چنان لباس چسبان و تنگی می پوشند که اگر عریان باشند جوانان را این گونه جذب نمی کنند.

بله دوستان تا آنجا که اطلاعات من و شما در مورد چادر قد می دهد چادر کار کردش این است که ،اندام را بپوشاند؛ حالا چادر اندامی که ظاهرا برای بهتر نشان دادن اندام طراحی شده چه کار کردی دارد نمی دانم .
 
بله دوستان بعضی خواسته یا ناخواسته می گویند: حجاب به معنی پوشش است و ما هم خود را می پوشانیم و می روند در بین لباس ها تنگ ترین و چسبان ترین لباس خود را انتخاب می کنند و غافل از این که بدترین پوشش را انتخاب نموده اند. و متاسفانه هدف از پوشش را متوجه نشده اند.
 
 
انتهای پیام/حریم اسمانی
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 435315
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *